• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar

Ja, visst hinner man bli hispig den halvtimmen man inte mår illa, eller klämma sönder tittarna den stunden dom inte gör ont?! :)

• Saftmedbulle
    LisaVäntar skrev 2012-04-02 20:49:10 följande:
    Ja, visst hinner man bli hispig den halvtimmen man inte mår illa, eller klämma sönder tittarna den stunden dom inte gör ont?! :)
    HELT normalt! Så det så!
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2012-04-02 20:49:10 följande:
    Jag kom på mig själv med att sitta och klämma på brösten på pendeltåget... såg säkert helt normalt ut. Inte. Tur det finns andra mindre normala stockholmare så man flyter in....
    ~ Hannes & Freja 120208 ~
  • Saftmedbulle
    MCT79 skrev 2012-04-03 17:41:57 följande:
    Jag kom på mig själv med att sitta och klämma på brösten på pendeltåget... såg säkert helt normalt ut. Inte. Tur det finns andra mindre normala stockholmare så man flyter in....
    Hi, hi... bor oxå i Stockholm, men har inte tagit mig på brösten på pendeln... men på T-banan däremot...
  • MissBoring

haha skönt att höra det är fler. Sambon tittar på mig frågande med jämna mellanrum... VAD gör du?? hmm vaddå?? du klämmer på brösten mitt bland folk Skrattande jag märker det inte ens längre... är ju tyvärr inte gravid än men nog tycker jag dom ömmar nu och då och då är ju hoppet framme å så är jag där och klämmer Drömmer

• MissBoring

Jag har ju fortfarande inte kommit till en hel månad med temp. Förra gången så blev jag ju jätte sjuk i influensan med feber så då kunde jag ju inte kolla å inte orkade jag heller Skrattande
    Den här månaden så glömde jag termometern när jag skulle åka bort så då va den körd... men jag tempade lite när jag kom hem, och vet ju att tempen ska va högra i minst tre dagar, men sen då... fram till mens?? men om man skulle bli gravid fortsätter tempen att va hög då? eller går den i vilket fall som helst ner vid beräknad bim?

• MCT79

Missboring, den ska förbli förhöjd sögs det. Jag tycker tempning är svårt. Min var förhöjd kanske 0,1 grad under grav... Små marginaler!

• pixerpie

Min var också låg jmf med vad jag hade förväntat mig, som Mct skrev kanske 0,1 grad... När har du bim?
    Kram och sov gott!

• MissBoring

Det dröjer nästan 2 veckor Skrattande men det är ju bäst va förberedd Drömmer

Tack båda för svar!! 

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3