Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Tjena tjejer!
Jag har också bim i dagarna, ca imorgon- tisdag nä vecka ungefär. Har inte kollat med äl-test denna månad... Ångrar det nu, men men... Så bara vänta och se, har ju haft en lång cykel ( 35 dagar) under våren, som jag tror beror på pergon. Har varit ostimulerad denna månad och förra. Denna har jag testat med tre omgångar zonterapi och mineraler jag fick från min terapeuit, så hoppas nu att det är detta som ÄR min grej...
För en vecka sedan var jag övertygad om att det gått vägen, konstant småillamående och "sug i magen" men nu vet jag inte, ömma bröst men inte fullt så mycket som det brukar... Så jag vet inget, tänkte testa imorse men ångrade mig... Kanske testar ikväll!!
Spännande att vi är många som kommer testa till helgen, kanske någon för plus redan imorgon!!!
Havsklippan, små skuggor på test är inte kul... Jag har haft det tre ggr nu i vår i olika cykler... Trodde det berodde på testen så bytte från testlagerets till billiga tester... men samma sak hände...
ÅH!!! Håller så tummarna för oss tjejer! En första maj bebis blir ju underbart!!!
KRAM!!!
P.S Jag lyckas sådär med min paus... Läser men skriver inte så mycket!

Den här månaden kanske det äntligen är er tur också!