Inlägg från: pixerpie |Visa alla inlägg
  • pixerpie

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Bellas7 skrev 2011-09-25 19:23:39 följande:
    Mimmi Bim i dag och ingen tant?? Spännande

Pixan hur har du det gumman ?
    Tja... Mår rätt ok, har kunnat landa i att det tar tid... Men hoppas såklart på ett mirakel varje månad... Har en offensiv läkare iaf, så något händer ju iaf... Får väl se om pregnylsprutan var min grej... Lab sköterskan var iaf imponerad av mannens simmare, vi gjorde insem och jag måste höra av mig om det lyckades... Känslan är väl sådär, testade ju vad jhag tror negativt imorse... Är väl ca bim - 4... ÄL + 12??

Hur har du det? Vet du kön än??

KRAM!!!
  • pixerpie

Grattis Pandora!! Kul med pluss!!

Mimmi, säger som alla andra- spännande!! Jag har ett knep för att kolla om mensen är på G elller inte, så slipper man slösa dyra test... Ska jag inboxa dig? Tyvärr har det iaf för mig varit ganska säkert, så utifrån det så tror jha min mens kommer att komma igen... SUCK!! Blir galen på denna väntan...

KRAM!

• pixerpie

Grattis Pandora!! Kul med pluss!!

Mimmi, säger som alla andra- spännande!! Jag har ett knep för att kolla om mensen är på G elller inte, så slipper man slösa dyra test... Ska jag inboxa dig? Tyvärr har det iaf för mig varit ganska säkert, så utifrån det så tror jha min mens kommer att komma igen... SUCK!! Blir galen på denna väntan...

Berätta vad?!?!? Pluss!!??

KRAM!

• pixerpie
    FruW skrev 2011-09-26 19:26:54 följande:
    Vi har fått tid till startsamtal för Ivf, är sååååå glad!!

O så tankspridd att jag hällde soppa i hela mikron plus på bänken, så blev städning innan mat..
    Åh!! Och hur känns det? Härligt? Skönt att något händer!! Vi kanske får följas åt då... Ska försöka "sälja in" det hos min läkare med...

Men, du vet väl att tankspriddhet kan bero på något annat också... *blink*
    Och jag hade lyckas ställa brödfatet med knäcke i kylen...

KRAM!!!
  • pixerpie
    MCT79 skrev 2011-09-26 19:06:28 följande:
    Berätta, hur gör du det??
    Äsch, det är inget nytt... Och beror på hur "kvackelmagad" man är...
    Känna på tappen... Den öppnar sig och blir mjuk och låg innan mens... Plus att min morgontemp alltid går under 37 grader samma dag som menshelvetet kommer...   
  • pixerpie
    FruW skrev 2011-09-27 17:13:52 följande:
    Allt för er mins vänner, nu testar jag! Ör ni med mig????
    Hallå!!! Det har gått nästan en timme... Vad händer?? Hoppas, hoppas!!
    KRAM!!
  • pixerpie
    FruW skrev 2011-09-29 18:43:11 följande:
    Tack fina pixan! Nja, storgrät ett par omgångar på jobbet. Tel till bm gav inte så mkt annat än att hon var väldigt trevlig i förstående, samt hade bra erfarenheter av studien jag ska ingå i. Hon sa att de har kurator kopplade till sig.

Har bokat ett tidigt Vul den 19 okt, o ska till min dr den 9 okt, då gör han nog Vul med... Längtar o håller tummarna för att jag inte ska behöva boka av dom..

Hur mår du?

Kram
    Klart du inte ska behöva boka av! Den här gången måste det gå bra!! Och nu blir du ju kollad också...
    Och, jag täbker så här... Oavsett så kan vi/ jag/ du inte göra något åt det... Det är ju bara att följa med!! Men det måste gå bra.

Jag vet inte hur jag mår, ganska bra tycker jag... Skulle det ha tagit sig denna gång, så är det ju fantastiskt!! Gör det det inte så behöver jag inte boka om vår utlandsresa i april...
    Och sambon och jag har lättare att "pricka" nästa äl... Eftersom jag är bortrest om två veckor... 
    Försöker fokusera på de postiva sakerna!!! 

KRAMAR!!!  
  • pixerpie
    MCT79 skrev 2011-09-30 05:57:52 följande:
    Sååå Pixan...... testat? :)
    Nä... men hemma och vabbar... Så det blir nog ett snart... Kan bli spännande detta...
    Kram!
  • pixerpie
    SoMa72 skrev 2011-09-30 07:57:20 följande:
    Uj, uj, uj, håller tummarna! Skrattande
    Tack, det behövs!!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3