• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    sugarrush skrev 2010-09-21 15:03:28 följande:
    Jo, jag vet, tack, men just nu känns det inte som om jag vill försöka igen alls. Känns så jävla lönlöst liksom. Jag kommer säkert att ändra mig så småningom, men just nu orkar jag inte ens tänka tanken att bli gravid igen. Hur skulle man våga liksom?
    Men ge det tid gumman... jag vet precis vad du menar... efter mitt X i vintras så trodde jag aldrig jag skulle vilja försöka igen.. men så snart blödningarna är över och kroppen lugnar ner sig så vågar man ju igen...  fast allt det här vet du ju redan... tyvärr...
  • mallanis

Sugar- beklagar verkligen =/ förstår att du känner dig modfälld och inte ens orkar tänka på ny graviditet just nu. Ta den tid du/ni behöver... er tid kommer även om det inte känns så just nu.

• FruW

Sugar - så otroligt ledsen för din skull!! Var övertygad om att allt var bra nu när du slutat blöda o allt.. Vet inte vad jag ska säga, ta dig tid att sörja, prata med sambon o vänner.. när du orkar igen så finns vi här för dig!!

Massa kramar o kärlek till dig!!Hjärta

• LillaMy3
    sugarrush skrev 2010-09-21 13:41:26 följande:
    Tyvärr har jag inga goda nyheter. Mitt embryo var hade tillbakabildats 2 mm, fostersäcken motsvarade 6+6 och det var ingen tvekan om att det var ett MA.
    Så nu är jag snart tillbaka här i den här tråden.
    Nej så sorgligt Vet inte vad mer jag skall säga... 

*kram*
  • annaj84

Sugarrush, och alla andra, Fy faan rent ut sagt! Ibland undrar man vad som är mening med saker och ting.
    Dock brukar det oftast komma någonting gott från allt ont.
    Ta dig tid och låt kroppen och själen läka.När det är gjort kommer du garanterar känna dig redo att försöka igen. För trots att det gör så förbannat ont när det inte går som vi vill, vet vi att det kommer kännas så otrologt underbart då vi väl lyckas. Det är vår morot.

• hiron

ledsen att höra sugarrush - ansluter mig här helt sent. fick missfall i lördags så du är inte ensam i båten! kommer ju knappt våga gå på toa om det blir en nästa gång, vilket hemskt minne att se det röda komma ut i badkaret - usch det här skulle ingen behöva vara med om! kram alla och skönt att känna sig mindre ensam här!

• Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-09-21 13:41:26 följande:
    Tyvärr har jag inga goda nyheter. Mitt embryo var hade tillbakabildats 2 mm, fostersäcken motsvarade 6+6 och det var ingen tvekan om att det var ett MA.
    Så nu är jag snart tillbaka här i den här tråden.
    NEEEEEEEEJ!! Men va fan händer!! Shit va ledsen jag blir!! Önskar jag kunde komma förbi och krama om dig...Åh jag vet inte va jag ska säga...men riktigt många kramar får du från mig <3
  • Pancakes

Godmorgon! Hur mår ni? Sugarrush vännen, hur känner du dig? Usch vad mycket sorgligt som hänt i den här tråden på sistone... Varför ska vi behöva vara med om detta? Nu vänder det ska ni se tjejer! Nu har ju tråden nått botten så nu kan det bara bli bättre!

Jag drömde att jag plussade i natt och det var ett så starkt plus och jag var så glad så jag blev alldeles ledsen när jag vaknade och insåg att det inte var sant.

Mallanis, hur är det med dig? Vi har BIM samtidigt ser jag!

• sugarrush

Hej på er.
    Ja, det känns jävligt surt, två missfall inom loppet av tre månader. Har dock fått en tid redan på fredag på lasarettet för cytotec-behandling så förhoppningsvis är det snart "klart". Känner mig dock lite bättre emotionellt rustad denna gången, jag vet ju att livet går vidare och att vi snart är på banan igen.

Vet ni något sjukt? Natten innan UL drömde jag att jag fått missfall!! Jag kände mig ju jättegravid liksom på dagarna, men så drömde jag det. Konstigt, kanske har kroppen börjat fatta att något inte är som det ska...
    Jag drömde iallafall att jag skulle duscha men ville även tvätta underlivet, så då plockade jag ut fostersäcken och började tvätta, och sedan satte jag tillbaks fostersäcken..... och direkt efter kom jag på att det var ju det jag gjort precis innan mitt förra missfall (i drömmen förstås...) I drömmen kom jag på att det nog inte var så smart för då drog jag ju loss navelsträngen och hela rubbet liksom. Konstigt va! 

• Muffe80

Sugar-läskigt. Jag drömde hela natten i natt att jag åkte till mitt VUL och fick konstaterat missfall... shit Drömde även om dig inatt några gånger... mysko!
    hoppas inte min dröm är sann!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3