sugarrush skrev 2010-10-18 08:56:53 följande:
Pilgrimmen: Det är ju väldigt tydligt på din sticka att ditt hormon ökar. För några dagar sedan var det ju jättesvagt - nu är det starkt, brett och rosa! Superfint!
Jag har själv upptäckt att clearblues streck blir mer svaga, tunna och otydliga efter ungefär en kvart. Ca 10 min efter testandet är ofta strecket som starkast, sedan går det ner, så om du tog kortet efter en stund kan det vara att det gått för lång stund efter kissandet. Sedan så tycker jag att cb är mycket mindre känsliga än stickorna, först flera dagar efter BIM har jag fått starka plus på det testet. När jag haft tydliga streck på stickan har cb knappt visat något alls. Så jag tror inte du behöver oroa dig, skit i cb och njut av det andra testet som ser så superduperfint ut!
Jag har faktiskt ingen aning om ifall det är ÄL på g här, men jag hoppas att så är fallet. Ska testa med sticka i eftermiddag igen för att kolla. Igår blev det ett riktigt starkt streck, starkare än det någonsin var den månaden jag blev gravid senast.... och det låter ju lovande. (Och hihi, vi sexade TVÅ gånger igår. Härligt!

)
Åh gulliga du!

Ja jag får skita i cb, haha. Och njuta av den fina stickan istället. Och ja visst har det ökat så fint. Och det kommer bara mer och mer symptom. Imorgon är det äntligen BIM. Då känns det lite mer som att graviditeten satt igång, haha! Hmm ja efter en stund så bleknade cb testet och blev till bara ett smalt streck typ men inom tiden var det svagt och brett. Haha ja hejja testlagret
Åh men gud va roligt! faan va bra. Kan säga att min ägglossning har aldrig varit så stark som den var denna gången faktiskt. Vet inte om det har med mfet att göra eller om det var en tillfällighet. Haha. Och mitt positiva ältest hade aldrig heller varit så starkt. Och du såg ju hur det gått för mig

Jag tror absolut att det kommer bli bebis för er denna månad. Känns faktiskt så..Och 2 gånger dessutom, bättre kunde ni inte presterat, hihi