• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush

Oj vad starkt Pilgrimmen! Snyggt!
    Pancakes , jag är säker på att det inte är någon fara... men jag vet precis hur det är att noja sig...

• Pilgrimmen
    Pancakes skrev 2010-10-18 11:12:46 följande:
    Nu ska jag iväg och leda lunchaerobics. Usch, jag tycker det är läskigt faktiskt. Är så rädd att jag ska "skaka loss" den. Jag är jätteparanoid.
    Haha skaka loss den! det lät väldigt roligt, men det behöver du inte oroa dig för
  • Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-10-18 14:01:22 följande:
    Oj vad starkt Pilgrimmen! Snyggt!
    Pancakes , jag är säker på att det inte är någon fara... men jag vet precis hur det är att noja sig...
    Haha ja visst är det. Och snart är det din tur att visa oss dessa snygga test =) Man kan ju inte sluta titta på dom.
  • sugarrush
    Pilgrimmen skrev 2010-10-18 14:05:26 följande:
    Haha ja visst är det. Och snart är det din tur att visa oss dessa snygga test =) Man kan ju inte sluta titta på dom.
    Nej, jag vet precis hur det är, man blir som beroende. Man blir lika glad varje dag av att se det där strecket!
  • Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-10-18 14:10:48 följande:
    Nej, jag vet precis hur det är, man blir som beroende. Man blir lika glad varje dag av att se det där strecket!
    Ja helt sjukt är det. Man vet att dom kommerr komma upp men som sagt, man blir lika glad varje gång ändå..Hihi
  • MelikaH

Hej alla! 

Jag har nog frågat er tusen gånger om nästan samma sak men jag är jätte förvirrad!

Fick ett MA, väntar på att min ¨riktiga¨ mens ska komma efter det. Borde komma nu någongång tror jag.

Men jag kan väl inte bli gravid innan jag ens fått den ¨riktiga¨ mensen?! snälla hjälp mig, fattar ingenting.

Kan ni förklara hur det har varit för er?

Tacksam för svar. 

• Pilgrimmen
    MelikaH skrev 2010-10-18 15:33:28 följande:
    Hej alla! 

Jag har nog frågat er tusen gånger om nästan samma sak men jag är jätte förvirrad!

Fick ett MA, väntar på att min ¨riktiga¨ mens ska komma efter det. Borde komma nu någongång tror jag.

Men jag kan väl inte bli gravid innan jag ens fått den ¨riktiga¨ mensen?! snälla hjälp mig, fattar ingenting.

Kan ni förklara hur det har varit för er?

Tacksam för svar. 
    Jo självklart kan du bli gravid. =)
    Jag blev ju gravid innan mensen kom igång efter mf Så visst kan man bli gravid fort. Vet du om du haft äl?
  • MelikaH
    Pilgrimmen skrev 2010-10-18 16:25:20 följande:
    Jo självklart kan du bli gravid. =)
    Jag blev ju gravid innan mensen kom igång efter mf Så visst kan man bli gravid fort. Vet du om du haft äl?
    Nej, det är just därför jag är förvirrad. Jag testade aldrig med stickan för ÄL, nu är det ju för sent. Så jag vet inte om jag haft ÄL. Men tiden vi myste med mannen var tiden jag ungefär brukade ha ÄL innan MA.
    Nu vet inte riktigt vad jag ska göra, undrar när min mens dyker upp.
    Vad gör jag om det inte dykt upp denna veckan? Kan det dröja så lång tid innan den kommer igång?

Usch vad jobbigt detta känns nu. 
  • MelikaH

Stort GRATTIS förresten pilgrimmen!

• Pilgrimmen
    MelikaH skrev 2010-10-18 16:33:28 följande:
    Nej, det är just därför jag är förvirrad. Jag testade aldrig med stickan för ÄL, nu är det ju för sent. Så jag vet inte om jag haft ÄL. Men tiden vi myste med mannen var tiden jag ungefär brukade ha ÄL innan MA.
    Nu vet inte riktigt vad jag ska göra, undrar när min mens dyker upp.
    Vad gör jag om det inte dykt upp denna veckan? Kan det dröja så lång tid innan den kommer igång?

Usch vad jobbigt detta känns nu. 
    Tack Solig

Hmm ja det är aldrig lätt att veta om man inte ältestat. Jag fick ju min äl på dag 25 istället för dag 16. så den kan ju lika gärna fördröja sig som att den kommer tidigare. Har du haft några symptom på äl då?

Om den inte dykt upp denna veckan så ta ett test. Det skadar ju aldrig
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3