• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Pancakes
    sugarrush skrev 2010-10-18 09:55:15 följande:
    Jag gick i 8+2 senaste graviditeten, och jag önskade då att jag gått tidigare, för fosret hade ju varit dött i flera veckor. Men jag ville faktiskt inte gå före vecka 7+0 för då hade det kunnat vara osäkert med hjärtslagen, precis som du skriver.
    Åh fy, det är ju sånt som man är så himla rädd för. Stackars dig, måste varit så jobbigt! Hoppas att jag slipper vara med om det på fredag.
  • Pancakes
    Pilgrimmen skrev 2010-10-18 10:00:43 följande:
    Okej, då ska jag höra med henne sen när jag väl ringt dit. Haha. Näää jag bor i lilla Trollhättan så jag tror närmast privata ligger i göteborg. För jag tycker också det skulle vara värt att få komma och kolla tidigare..Ska först höra med bm och sen kanske kolla vidare =) Vad var det som gjorde att du misstänkte att det inte var som det skulle sist?
    Hade inga symtom alls och mådde hur bra som helst. Var inte ens trött. Sen kom det lite blod efter vi haft sex i vecka11 och då ville jag åka in men BM avrådde mig fast jag åkte in ändå. Då såg de att utvecklingen avstannat i vecka 6 ungefär.
  • Pilgrimmen
    Pancakes skrev 2010-10-18 10:13:33 följande:
    Hade inga symtom alls och mådde hur bra som helst. Var inte ens trött. Sen kom det lite blod efter vi haft sex i vecka11 och då ville jag åka in men BM avrådde mig fast jag åkte in ändå. Då såg de att utvecklingen avstannat i vecka 6 ungefär.
    Nää men fy..Åh varför kan inte bm ta ens oro på allvar?! Åh va ledsen jag blir..

Men jag får väl trösta mig lite med då att jag har sån härlig växtvärk, ont i brösten + jätte trött hela tiden
    Och shit va svullen man är nuförtiden. Eller är det kanske bara gaser??! Skäms
  • Pancakes
    Pilgrimmen skrev 2010-10-18 10:21:12 följande:
    Nää men fy..Åh varför kan inte bm ta ens oro på allvar?! Åh va ledsen jag blir..

Men jag får väl trösta mig lite med då att jag har sån härlig växtvärk, ont i brösten + jätte trött hela tiden
    Och shit va svullen man är nuförtiden. Eller är det kanske bara gaser??! Skäms
    Låter som bra symtom alltihop! Det SKA gå bra för oss den här gången!!!
  • sugarrush

Det kommer gå jättebra för er båda. Annars ska jag äta upp min gamla hatt! (som de sade när de slog vad i de gamla kalle-anka-tidningarna)

• Pancakes
    sugarrush skrev 2010-10-18 10:52:41 följande:
    Det kommer gå jättebra för er båda. Annars ska jag äta upp min gamla hatt! (som de sade när de slog vad i de gamla kalle-anka-tidningarna)
    Tack :) Jag hoppas för din skull att du slipper äta hatten!
  • Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-10-18 10:52:41 följande:
    Hahahahaahahah Skrattande
  • sugarrush
    Pancakes skrev 2010-10-18 10:54:49 följande:
    Tack :) Jag hoppas för din skull att du slipper äta hatten!
    Jaaadu det hoppas jag också. Men jag är så säker att jag vågar satsa!
  • Pancakes

Nu ska jag iväg och leda lunchaerobics. Usch, jag tycker det är läskigt faktiskt. Är så rädd att jag ska "skaka loss" den. Jag är jätteparanoid.

• Pilgrimmen

Fy va jobbigt det är att vara sjuk alltså. Har inte haft feber sen jag var gravid med sonen och nu har jag det igen..Mmm va roligt, eller not! Haha..

Men jag har nu kontaterat att jag måste vara en dagtestare för testet jag tog alldeles precis var mycket starkare än det imorse, haha! Va fasiken kunde jag inte väntat med cbet till nu. Haha!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3