• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LillaMy3

Man måste inte få helt negativa gravtest innan äl kommer igång, så omöjligt är det ju inte alls

Hoppas Hoppas verkligen att där är en liten igen!!!

• sugarrush

Vågar inte riktigt hoppas ännu... Men det vore ju konstigt med så starka test helt plötsligt tycker jag samtidigt....

• Muffe80

Det var verkligen starka grav.test ju.... nu blir jag nervös åt dig

Men kroppen kan väl inte spela ett sånt spratt, finns HCG i kroppen så finns det väl? eller kan det komma tillbaka?

• FruW

Sugar  - men oj!! Har inte full koll på det du gått igenom, så vågar inte helt helt säga grattis, men du har ju haft snövita test i flera dagar, så jo - ett liitet grattis får du från mig!

Men lite förvirrande är det allt.. Stor kram till dig vännen!

Förresten - du kan gå till gyn o be dom ta blodprov, ta 2 st med några dagars mellanrum, så kan man se om HCG stiger som det ska..

• Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-10-18 19:47:53 följande:
    Herregud!
    Nu vet jag varför ÄL-testet var positivt igår.
    Det var nämligen ännu mer positivt idag....
    .
    .
    .
    .
    .

Jag skakar....
    NÄÄÄÄ MEN WHAT!!!???
    Fyyyyy va glad jag blir nu! Du skojjar inte va?? Haha ett stort stort GRATTIS..Åh så underbart..Sedär va kroppen kan luras, hihi..

Måste bara fråga, vad kom det sig att du tog ett gravtest?? Men skiiiit bra att du gjorde det, hiihi
  • sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-10-18 21:03:53 följande:
    Jag tror sugar är testoman
    Haha, du känner mig...!
  • sugarrush
    Pilgrimmen skrev 2010-10-18 20:53:01 följande:
    NÄÄÄÄ MEN WHAT!!!???
    Fyyyyy va glad jag blir nu! Du skojjar inte va?? Haha ett stort stort GRATTIS..Åh så underbart..Sedär va kroppen kan luras, hihi..

Måste bara fråga, vad kom det sig att du tog ett gravtest?? Men skiiiit bra att du gjorde det, hiihi
    Hehe... ja... jag är så sjukt chockad... vet inte riktigt vad det betyder..vågar inte hoppas. Men samtidigt är testen starka. Och inte var det morongurin heller...

Varför jag testade...jag vet inte... gammal vana liksom... tar ju äl-test varje dag för att leta efter äl samt kollar att hormonet går ner på gravtest. Jag har en massa gravtest som jag köpte svinbilligt för att de går ut i oktober, så jag tänkte att jag lika gärna kan använda upp dem.
  • sugarrush
    FruW skrev 2010-10-18 20:30:57 följande:
    Förresten - du kan gå till gyn o be dom ta blodprov, ta 2 st med några dagars mellanrum, så kan man se om HCG stiger som det ska..
    Absolut, ska göra det. Konstigt det här, måste jag säga.
  • Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-10-18 21:18:48 följande:
    Hehe... ja... jag är så sjukt chockad... vet inte riktigt vad det betyder..vågar inte hoppas. Men samtidigt är testen starka. Och inte var det morongurin heller...

Varför jag testade...jag vet inte... gammal vana liksom... tar ju äl-test varje dag för att leta efter äl samt kollar att hormonet går ner på gravtest. Jag har en massa gravtest som jag köpte svinbilligt för att de går ut i oktober, så jag tänkte att jag lika gärna kan använda upp dem.
    Haha ja du behöver inte förklara dig för här har du en testoman till

Förstår att du är grymt chockad,  det är vi nog alla. Haha för det var totalt oväntat, hihi! Har du testat mer??
    men shit va roligt alltså! Och då måste vi typ vara beräknade nästan på samma dag, hihi
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3