• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    FruW skrev 2010-11-18 20:59:42 följande:
    Hallo girls! Ser ut som om kanarieöarna är på modet =) vi ska också till playa del ingles, vi åker nästa fredag, ska bli såååå skönt! Dock funderar jag på om äl kommer då, har redan fått äl-flytningar.. konstigt! Läser ert resonemang om alla andra som hela tiden blir gravida, vet precis hur det känns! Jag hade en sån dag i dag med, många runt om mig som väntar barn, och jag känner mig grymt utanför! Inget kul alls! På tal om bf för våra förlorade små - jag tyckte det blev lättare när det hade passerat, sedan dess har jag inte tänkt så mkt på det, skönt! Många kramar från mig
    Var där ska ni bo? Vad skönt för er att komma iväg och få lite sol och värme... Sist jag fick väderrapport (har en kompis vars pappa är där nu) var det strålande sol och +24, inte helt fel!
  • SoMa72
    FruW skrev 2010-11-18 21:09:48 följande:
    Soma - jag tycker ditt test ser lovande ut! Något finns där, det är jag säker på! Har bara fått snövita test annars.. Men - visst, det kan va ett tidigt mf, men det kan också va en tidig bebis, o jag röstar på det sistnämnda! Baby Tyvärr kan du inte göra så mkt nu, bara att vänta o se.. Hur går det med blödningarna? Enligt min läkare är det inte ovanligt att blöda tidigt, och det säger enligt honom inget om utgången på graviditeten.
    Jag hoppas du har rätt, blir så knäckt om det är ännu ett mf, men det är som det är... Blödningarna är väl ganska ok, men det kommer ju blod lite nu och då, fast det känns osannolikt att det ändå är nåt där. Vi får se, känner mig dock ganska deppig och uppgiven Gråter
  • SoMa72
    Alicia 72 skrev 2010-11-19 08:20:33 följande:
    Godmorgon!!!
    Här är det mens! Hur har ni det??
    SoMa - hur är det med tester och blödningar? 
    Sugar, hur känner du dig så här innan BIM? Pluset kanske kommer fortare än du anar?? Syrran sur??? Av vilken anledning då? Tror säkert att hon tyckte det var minst lika jobbigt som du att få höra om ditt mf och se hur ledsen du blev över hennes graviditet. Säkert därav den "sura" reaktionen.

Leaeva; vad jag förstår finns pergo fortfarande, de är bara restnoterade till början av december pga problem med produktionsapparaterna som blivit utbytta. Har du annan information? *fortfarande nyfiken*

Alicia
    Inget test idag, kände att jag skulle börja gråta ordentligt om det visade -, så jag avvaktar till imorgon. Blöder väl lite nu och då, känns som mens, jag har i princip gett upp. Eländes elände! Tungan ute
  • SoMa72

Oj, jag har fullt sjå med att läsa o svara på allt ni skrev igår... Skrattande 

Kram på er mina finisar! Hjärta

• sugarrush

Okejrå, jag HAR faktiskt testat idag.  
    Oklart om jag är på BIM-2 eller BIM-3 dock.
    Men ta i beaktande att jag även har börjat få bruna flytningar idag, precis som inför mens... och det känns såklart väldigt oroande.
    Är ni redo?
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    trumvirvel
    .
    .
    .
    .
    .

• pixerpie

Å, SoMa... den där ovissheten är hemsk! Men håller tummarna! Vad är känslan? Brukar ju gå att känna hur läget är... vårt kvinnliga sjätte sinne... 

Ja, hoppas du har rätt... Att det snart tar sig! Fast jag tror ju ändå någor är fel... Eftersom de inte tagit alla hormonprover... 

KRAM!  

• Pilgrimmen

Näää men shit sugar!! Va glad jag blir...Fan va härligt..GRattis

• sugarrush
    Pilgrimmen skrev 2010-11-19 11:05:19 följande:
    Näää men shit sugar!! Va glad jag blir...Fan va härligt..GRattis
    Taaack sötis! Vi får väl se om mensen håller sig borta... *kram*
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2010-11-19 11:00:48 följande:
    Okejrå, jag HAR faktiskt testat idag.  
    Oklart om jag är på BIM-2 eller BIM-3 dock.
    Men ta i beaktande att jag även har börjat få bruna flytningar idag, precis som inför mens... och det känns såklart väldigt oroande.
    Är ni redo?
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    trumvirvel
    .
    .
    .
    .
    .

Lägg av?!?!?!?!?!?!? You make my day!!! Hjärta {#emotions_dlg.flower}Kyss Wihoooooooooooooooooooooooooooooo!!!!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3