• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2010-11-19 11:01:26 följande:
    Å, SoMa... den där ovissheten är hemsk! Men håller tummarna! Vad är känslan? Brukar ju gå att känna hur läget är... vårt kvinnliga sjätte sinne... 

Ja, hoppas du har rätt... Att det snart tar sig! Fast jag tror ju ändå någor är fel... Eftersom de inte tagit alla hormonprover... 

KRAM!  
    Mitt 6:e sinne vet jag inte om jag litar på för fem öre... Idag känns det kasst och hopplöst och bara blääää Gråter 
    Det beror förmodligen mest på att det känns konstigt att blöda och sen ev. vara gravid, men man vet aldrig?

Men, jag blev otroligt glad och VARM I HJÄRTAT av Sugarrushs gravtest! Hjärta Känns skönt att jag kan glädjas åt andra o strunta i mig själv en liten stund...

KRAM!
  • sugarrush

SoMa, har också världens humör idag! Antingen så är det PMS eller så är det hormoner.

Vi sitter i samma båt du och jag, gumman! Hoppas våra bruna flytningar försvinner så vi får fortsätta vara gravida!
    HjärtaHjärtaHjärta KRAAAAAAAAM

• Pilgrimmen

Åh gud så glad jag blev nu för din skull sugar! Du anar inte..Och självklart är det nu det är på riktigt. Det kan inte vara annat. Och dessutom har jag bestämt det! Så det så! ÅÅÅÅÅHHHH va härligt
    Stor stor KRAM

• SoMa72
    sugarrush skrev 2010-11-19 11:29:08 följande:
    SoMa, har också världens humör idag! Antingen så är det PMS eller så är det hormoner.

Vi sitter i samma båt du och jag, gumman! Hoppas våra bruna flytningar försvinner så vi får fortsätta vara gravida!
    HjärtaHjärtaHjärta KRAAAAAAAAM
    Jag hoppas på hormoner! Skrattande 
    Men nu är det ju så att du bara har flytningar, det är kanon!! Jag har ju blödit (och gör det fortf) en hel del, känns helt himla kört Gråter Inga gravsymptom heller, what so ever... Rynkar på näsan 

Fast jag är så himla glad för Din skull, skruttan!! HjärtaHjärtaHjärta

KRAAAAAAAAAAM
  • SoMa72

Hörrni brudar,

Om jag vid nästa gravtest får ett -, då var det väl ett tidigt mf? Rynkar på näsan 
    Bara så man kan hålla räkningen på sina mf...

• Längtan efter liten

Soma. Har du testat igen? Sugar: super roligt. Nu håller vi tummarna stenhårt

Längtan efter liten är stor
  • sugarrush
    SoMa72 skrev 2010-11-19 11:49:04 följande:
    Hörrni brudar,

Om jag vid nästa gravtest får ett -, då var det väl ett tidigt mf? Rynkar på näsan 
    Bara så man kan hålla räkningen på sina mf...
    Jo, i teorin är det ju så, men du kommer inte få något minus. Jag har nämligen bestämt att vi ska vara gravida nu! På smällen! På tjocken! Så det så!
    Inga andra dumheter nu!
  • sugarrush
    Längtan efter liten skrev 2010-11-19 11:51:20 följande:
    Tack längtan! Härligt att se att det går bra för dig!

Har äckelsmak i munnen idag igen. Och är sjukligt törstig, vilket brukar vara ett gravtecken här.
    Någon slags molvärk som förhoppningsvis INTE är mensvärk.
    Vi får väl se...
  • SoMa72
    Längtan efter liten skrev 2010-11-19 11:51:20 följande:
    Nix, men ska testa imorgon, så jag vet om jag kan dränka mina sorger i ett glas rött på restaurang med goda vänner (det är bokat sen länge) eller om jag kan fira försiktigt med alkoholfritt....
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2010-11-19 11:52:31 följande:
    Jo, i teorin är det ju så, men du kommer inte få något minus. Jag har nämligen bestämt att vi ska vara gravida nu! På smällen! På tjocken! Så det så!
    Inga andra dumheter nu!
    Haha, lilla snuttegurkan, du är för go! Solig
    Ok, jag lägger ner dumheterna tills motsatsen är bevisad... Glad

Vad sa jag om din äckelsmak igår? Va, va, va?! Tungan ute Ett tecken minsann....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3