• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush
    SoMa72 skrev 2010-11-20 15:36:39 följande:
    Tack gumman! Jag tänker mest bara på dig Gråter Hjärta

Är ju inställd på att det ändå har skitit sig för mig trots starkare test...
    Äsch, det är okej.
    Nu är jag mest bara trött på PMS och min sura sambo, fattar inte vad det är med honom.
    Kram på dig, och testa gärna med stickor imorrn så du kan se att strecket har blivit starkare!
  • Happiest

mitt streck blev starkare länge trots missfall så det är svårt att lita på testen tycker jag...

• SoMa72
    sugarrush skrev 2010-11-20 15:41:35 följande:
    Äsch, det är okej.
    Nu är jag mest bara trött på PMS och min sura sambo, fattar inte vad det är med honom.
    Kram på dig, och testa gärna med stickor imorrn så du kan se att strecket har blivit starkare!
    Ja, det är rätt! Nya friska tag!! Jag är oxå inställd på att inte deppa ihop totalt om det inte går den här månaden heller...
    Kan det öka redan till imorgon på stickan? Jag hade tänkt försöka hålla mig till onsdag, fast det kommer jag aldrig att klara  

Kram på dig med! Njut av den där Periquitan nu om du har den kvar! Hjärta
  • SoMa72
    Happiest skrev 2010-11-20 15:43:33 följande:
    mitt streck blev starkare länge trots missfall så det är svårt att lita på testen tycker jag...
    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, det lät ju inte så bra Rynkar på näsan Jahapp... Då får jag väl kanske ställa in mig iaf på nytt mf då
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2010-11-20 15:46:41 följande:
    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, det lät ju inte så bra Rynkar på näsan Jahapp... Då får jag väl kanske ställa in mig iaf på nytt mf då
    Fast ta det med en nya salt.. min har varit som sugars... vänt på ett par dar till negativt igen.. så det betyder inte ett smack. DU är DU och DIN kropp är inte som någon annans. Du ska inte jämföra dig själv med andra, men jag vet att det är skitsvårt!
    Det enda du kan jämföra med är ju dina tidigare testar!  KRAM!
  • MCT79

Kikade på dina tester SoMa, och de har ju blivit mycket starkare på två dar!!

• SoMa72
    MCT79 skrev 2010-11-20 15:54:44 följande:
    Fast ta det med en nya salt.. min har varit som sugars... vänt på ett par dar till negativt igen.. så det betyder inte ett smack. DU är DU och DIN kropp är inte som någon annans. Du ska inte jämföra dig själv med andra, men jag vet att det är skitsvårt!
    Det enda du kan jämföra med är ju dina tidigare testar!  KRAM!
    Tack, jag ska försöka! Höll nästan på att börja bryta ihop där ett tag... Du har helt rätt, tusen tack! {#emotions_dlg.flower}

KRAM!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2010-11-20 15:57:16 följande:
    Kikade på dina tester SoMa, och de har ju blivit mycket starkare på två dar!!
    Ja, de har ju det och då känns det ju banne mig inte roligt om det ändå är nåt nytt rackarns mf trots starkare test.... Men nu ska jag försöka tänka positivt! Foten i munnen
  • Bellas7

Ohh gråter med dig sugar :( vet hur det känns och jag kan inte heller ta det med gubben, han e trött på tester och vara el icke vara gravid. Jag vill knappt visa honom testen längre när jag ser strecken. Nästa gång jag plussar så ska jag visa honom en v efter bim om jag får behålla det då.
    Men man e inställd på att det går åt helvete iallafall.
    SoMa jag tror att om testen blir starkare kan du andas ut gumman, javisst kan man få missfall i allafall och allt skit kan hända i magen. Men hallå du kan ju gå ut och en bil kör på dig. Allt kan hända men det är INTE troligt så NJUT av din lilla bebe i magen

Kramisar

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2010-11-20 16:15:43 följande:
    Ohh gråter med dig sugar :( vet hur det känns och jag kan inte heller ta det med gubben, han e trött på tester och vara el icke vara gravid. Jag vill knappt visa honom testen längre när jag ser strecken. Nästa gång jag plussar så ska jag visa honom en v efter bim om jag får behålla det då.
    Men man e inställd på att det går åt helvete iallafall.
    SoMa jag tror att om testen blir starkare kan du andas ut gumman, javisst kan man få missfall i allafall och allt skit kan hända i magen. Men hallå du kan ju gå ut och en bil kör på dig. Allt kan hända men det är INTE troligt så NJUT av din lilla bebe i magen

Kramisar
    Får fortsätta testa och hoppas på det bästa, får väl hålla mig inomhus så jag inte blir överkörd... Flört Skämt å sido, helt sant det du skriver.

Håller tummarna för att alla härinne ska få fina julklappar i form av Plus och bebbar som vill stanna kvar hos oss! Hjärta

Kram
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3