• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2010-11-22 13:15:01 följande:
    Kör hårt! NÄr jag plussade i januari trodde jag inte på det... å min instinkt visade sig stämma... i augusti så kände jag direkt att det skulle skita sig vilket det gjorde två dar senare. I september hade jag en helt annant känsla i kroppen... nu! Men...fan heller. Hahah! Så mycket för den kvinnliga instinkten! ;)

Jag tror du är gravid på "riktigt".. sådär starka blev aldrig mina plus, jag tror på dig SoMa!
    Fina gullegumman!! Hjärta Vad snäll du är... När jag plussade i mars, så fanns det inga som helst tankar om att missfall nånsin skulle kunna drabba mig, självklart skulle jag ha en smärtfri graviditet och få barn i mitten av nov, tjena!  

Sen vill jag f.ö be alla om ursäkt om jag mest bara "tjatar och gnäller", men jag rår inte för det...

Tusen kramar till alla peppande underbara medmänniskor!
  • SoMa72
    Pancakes skrev 2010-11-22 13:26:52 följande:
    Kikar in och säger hej. Har varit på semester men är tillbaka nu men har väldigt mycket att göra. Grattis till er som plussat!!! Ska gå bakåt och kolla på listan och uppdatera mig. Hoppas ni mår bra allihop!
    Hoppas Du mår bra också! Inga dryga krämpor eller så?
  • Pancakes
    SoMa72 skrev 2010-11-22 13:41:04 följande:
    Hoppas Du mår bra också! Inga dryga krämpor eller så?
    Nej, inte alls och det oroar mig lite men jag ska på UL på onsdag så efter det ska jag sluta noja mig (om allt ser bra ut vill säga)

Jag hoppas så ditt plus är på riktigt! Har inte riktigt hängt med men visst hade du fått ett plus?
  • SoMa72
    Pancakes skrev 2010-11-22 13:44:13 följande:
    Nej, inte alls och det oroar mig lite men jag ska på UL på onsdag så efter det ska jag sluta noja mig (om allt ser bra ut vill säga)

Jag hoppas så ditt plus är på riktigt! Har inte riktigt hängt med men visst hade du fått ett plus?
    Det kommer säkert se jättefint ut på ditt UL! {#emotions_dlg.flower} 

Ja, det stämmer, har lagt upp bilder i galleriet..  
  • Pancakes
    SoMa72 skrev 2010-11-22 13:53:08 följande:
    Det kommer säkert se jättefint ut på ditt UL! {#emotions_dlg.flower} 

Ja, det stämmer, har lagt upp bilder i galleriet..  
    Men grattis, vad roligt!!! Det är ju jättetydligt ju!
  • SoMa72
    Pancakes skrev 2010-11-22 14:01:04 följande:
    Men grattis, vad roligt!!! Det är ju jättetydligt ju!
    Tack!  Men jag tycker dagens test så svagare ut än det i lördags och jag hade ju förväntat mig en stegring sen dess? Sen att jag fortf blöder spär på min oro...
  • Längtan efter liten

SoMa: tycker INTE ditt test är svagare... tappa ABSOLUT inte hoppet än.. Det är fort.f tidigt. och det kan ta ett tag innan det blir jätte starkt.. hur många dagar efter bim är du ung?

Längtan efter liten är stor
  • SoMa72
    Längtan efter liten skrev 2010-11-22 14:12:06 följande:
    SoMa: tycker INTE ditt test är svagare... tappa ABSOLUT inte hoppet än.. Det är fort.f tidigt. och det kan ta ett tag innan det blir jätte starkt.. hur många dagar efter bim är du ung?
    Ok, då fortsätter jag hålla det uppe lite till... Tror jag hade bim mellan 16-18 nov, nånstans då, men lite svårt eftersom förra månaden var 32 dagar, annars har jag legat på 28-29 dagar.
  • Muffe80

Sugarrush, beklagar verkligen att mensen kom Jävla skit också!!!

Skönt att ni kan få hjälp nu och kanske ngt att stoppa i sig när du blir gravid nästa gång, vilket ju lär bli snart

• Tejj

Hej alla gamla (o nya) vänner....
    Nu är jag tillbaka igen... efter ett långt uppehåll här på FL.... men var nog nyttigt... både för kropp o själ.... nu är jag tillbaka med nya krafter.... o ett nytt Plus !!!!!!!!!!!!!!!!!! Äntligen.... 8mån efter mitt MF i Mars -10!!!! Som vi har kämpat.... mensen o ÄL kom inte igång förrän 6mån efter MF i mars.... sen tog det sig på 1a RIKTIGA försöket!!! Guuuu.... måtte detta lilla frö stanna hos mig denna gång... sååååå orolig.... men försöker tänka positivt!!! Vågar dock inte vara glad åt denna graviditet än.... suck....

Nä, fram med BIM listan så jag får skriva in mig!!! Vill inte stå under "Tar en paus" längre!!! =)

Kram kram

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3