FruW skrev 2010-11-21 21:22:51 följande:
Sugar - fasen va trist, men håller med om att det är skönt när det går fort! Stor stor kram till dig vännen! O spa tror jag stenhårt på, se bara till att mannen inte spenderar alldeles för lång tid i bubbelpoolen eller bastun
En fråga - hur ser hinnsäcken ut?
Sugar - glömde, jättebra att du nu får en utredning!! Du kan väl berätta sen vad de testade dig för? Jag är ju med i en mf-studie som en överläkare här i stan gör, 17 rör blod på mig, blodprov på grabben, gynundersökning... Men allt såg bra ut, skönt! O jätteskönt att bli kollad!
Kram från mig
Vad härligt att de inte hittade några fel på er! Gratulerar, det måste kännas skönt!
Attans, det blir nog svårt att undvika heta bad på det stället dit vi ska... Det finns en pool som heter "eld-poolen" där vattnet är 42 grader (precis max vad man klarar av utan att bränna sig), aj vad ont det gör att hoppa i där. Men efter en liten stund har man vant sig, Sedan hoppar man i is-badet, som är 14 grader. Hehehe, blodet rusar verkligen. Det är en skön känsla. Men ja, vi får väl sexa lite innan vi hoppas i det där badet, så vi garderar oss.
Jo, hinnsäcken ser ut som en halvtransparent boll med slem. Längs med sidorna kan man se små tydliga ådror förgrena sig. Denna gång var min hinnsäck ca 2 cm i diameter och äggformad, men jag minns att vid ett annat missfall jag hade var hinnsäcken mer rund. Den ser lite äcklig ut när den kommer ut indränkt i blod, faktiskt.
Ja, jag lovar att uppdatera dig om vad som händer så vi kan jämföra. Vad är det som de testat dig för? Inboxa mig om du vill. Ja, det ska bli jätteskönt att bli kollad, hoppas vi får en tid snart.
Kram!