• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Sugar - åh vad härligt!! vill oxå!!

Jag har ju inte bim förrän den 1/1, men i dag har jag känt som dragningar över livmodern och ljumskarna, typ som lätt mensvärk...Vad tror ni om det?? Flört

• Alicia 72
    FruW skrev 2010-12-22 16:51:23 följande:

Jag har ju inte bim förrän den 1/1, men i dag har jag känt som dragningar över livmodern och ljumskarna, typ som lätt mensvärk...Vad tror ni om det?? Flört
    Kan vara ägget som fäste!

Alicia
  • MCT79
    FruW skrev 2010-12-22 16:51:23 följande:

Det är så jag har känt de gånger jag har plussat!! Det stramar över äggstockarna typ!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2010-12-22 14:38:47 följande:
    Skruttnorpan, nu du!
    Nu har jag köpt längdåkningspaket till både mig och sambon i julklapp!
    Ohh vad härligt det låter, jag önskar jag kunde stå på ett par skidor....  Hur slår man in skidor på ett diskret sätt? Cool
  • sugarrush

Man gömmer dem i källaren.
    Jag har bara slagit in pjäxorna (vilket blev ett jättelångt paket) och stavarna. Ska bli intressant att se om han lyckas gissa vad det är...

• MCT79
    sugarrush skrev 2010-12-22 18:06:47 följande:
    Man gömmer dem i källaren.
    Jag har bara slagit in pjäxorna (vilket blev ett jättelångt paket) och stavarna. Ska bli intressant att se om han lyckas gissa vad det är...
    hihhii, min pappa är hemsk när det gäller att snoka reda på julklappar och klämma och gissa... som ett barn! >Ett år hittade han dem dock inte.. han letade överallt..var helt besatt och trodde att mamma hade gömt dem på jobbet... men de låg i bakluckan på bilen.... som han inte använde så mkt... hihi!
  • skruttnorpan
    sugarrush skrev 2010-12-22 14:38:47 följande:
    Skruttnorpan, nu du!
    Nu har jag köpt längdåkningspaket till både mig och sambon i julklapp!

Härligt! Då är det bara att tuta och köra i mellandagarnaGlad Har ni bra spår där ni bor?? Det är så himla lyxigt nu när det är så mycket snö- bara att hoppa i skorna och ta sig ut!
    Kan tänka mig att stavar och pjäxor kan bli ett ganska svårgissat paket, haha.

Imorrn ska jag göra sista julklappsinköpet och fixa lite pynt till granen...sen är det traditions-pulkaracet i skidbacken i närheten + efterföljande glögg och bingolotto hos kompisen. Inget alkoholfritt för mig i år heller...tusan...men kul och trevligt lär det ju bli i alla fallSkrattande

Nån annan som har någon kul tradition kring jul- annat än det klassiska??

• Mjaaw
    MCT79 skrev 2010-12-22 13:47:24 följande:
    Inte då! Det kan betyda vad som helst.. jag har haft ungeför samma symtom vid mens som vid plus! EN sak som avvikit och det är dragningar över äggstockarna nån vecka efter äl... väntar spänt på de symtomen!
    skruttnorpan skrev 2010-12-22 08:05:04 följande:

Håller med mimmi! Det kan ju precis lika gärna vara raka motsatsen!! Jag hade nog snarare börjat hoppas om boobsen började ge signal...

Tog första ÄL-stickan igår...inte en gnutta sträck på den...bara att vääääntaaa... Galet segt.

Soffy83- OK, då har jag lärt mig något nytt, tack! Hoppas på att det blir en mage när ni tar upp produktionen igen Tungan ute

FruW skrev 2010-12-22 07:46:07 följande:
    Mjaaw - eller att tanten inte kommer o plusset visar sig istället! Flört
    Man vet aldrig :o!! Får ju hoppas stort ellerhur Skrattande.
    Men en grej som låter lite posetivt är att jag har ju också lite smått känningar vid livmodern vilket jag inte brukar ha, spec runt den högra, wierd haha, och så har jag ont plötsligt över HELA brösten, vilket jag inte brukar ha, jag brukar ha vid ''en sida'' av brösten i början men nu känns det över hela.

Jag får hoppas, för jag ska inom 2 veckor resa tillbaka till Sverige och ska inte då träffa sambon förrän runt juni-juli :(:(:(!!!! lite små grejjer jag måste åka o göra.
  • skruttnorpan
    Mjaaw skrev 2010-12-22 23:25:39 följande:
    Men en grej som låter lite posetivt är att jag har ju också lite smått känningar vid livmodern vilket jag inte brukar ha, spec runt den högra, wierd haha, och så har jag ont plötsligt över HELA brösten, vilket jag inte brukar ha, jag brukar ha vid ''en sida'' av brösten i början men nu känns det över hela.

Jag får hoppas, för jag ska inom 2 veckor resa tillbaka till Sverige och ska inte då träffa sambon förrän runt juni-juli :(:(:(!!!! lite små grejjer jag måste åka o göra.
    Oj- jäklar! Det var ingen kort frånvaro från varandra!! Då håller vi STENHÅRT på att det har tagit sig nu!
    Vart bor ni nu då?? Kommer ni inte att kunna ses under någon helg eller något under dessa månader??
  • MCT79
    Mjaaw skrev 2010-12-22 23:25:39 följande:
    skruttnorpan skrev 2010-12-22 08:05:04 följande:

Håller med mimmi! Det kan ju precis lika gärna vara raka motsatsen!! Jag hade nog snarare börjat hoppas om boobsen började ge signal...

Tog första ÄL-stickan igår...inte en gnutta sträck på den...bara att vääääntaaa... Galet segt.

Soffy83- OK, då har jag lärt mig något nytt, tack! Hoppas på att det blir en mage när ni tar upp produktionen igen Tungan ute

Men oj vad jobbigt... han kommer inte och hälsar på något alls under din vistelse i sverige? Hoppas såååå då får ditt plus innan du åker!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3