• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • skruttnorpan

ÅHÅÅ, GRATTIS MCT79! Kör gärnet nu, tjejen! Klart att det är guldägget som gör entré nu! Gu va roligt!Skrattande

• SoMa72
    MCT79 skrev 2010-12-20 07:24:06 följande:
    Guldägget????!?!??!

Så där ska det se ut!! Härligt!
  • SoMa72

Och jag fick tillbaka min mens idag, hurra! Solig Nu funkar kroppen (förhoppningsvis) igen... Nu är det bara att sikta in sig på BIM i januari... Skrattande

• soffy83

Härligt MCT, kör på bara =) 

2011 ska verkligen bli vårat år tjejer. Så jag ska också passa på att skåla i riktigt bubbel och dricka gott vin nu i helgerna=)

Ego: Var tillbaka på och gjorde vul på gyn idag, fanns lite rester kvar. Men slipper i alla fall skrapning, men kommer nog blöda någon vecka till trodde hon. Fick nån medecin utskriven för att hjälpa limodern att dra ihop sig. Tyvärr var det beställningsvara på apoteket så den skulle komma in först imorgon eftermiddag.

Gynekologen jag träffade idag tyckte jag verkade riktigt bra. Ska tillbaka redan 27/12 och prata och få lämna blodprover så de kollar hormoner och koagulering och sådant. Känns jättebra. Hon föreslog dessutom behandling med trombyl nästa gång. Dessutom reagerade hon (gjorde inte förra gynekologen eller barnmorskan) på mitt Hb. Det låg på 160 vid inskrivningen denna graviditet, vilket hon tyckte var för högt. Skönt att det händer lite med utredning och sådant.

Hoppas ni andra har det bra. Skulle också vilja ha längdskidor =)

Kram

• soffy83

Grattis till mens SoMaFlört Konstig sak att gratulera till men när kroppen har strulat är det ju skönt att åter vara på banan=)

• miraclee
    soffy83 skrev 2010-12-20 12:59:50 följande:
    . Dessutom reagerade hon (gjorde inte förra gynekologen eller barnmorskan) på mitt Hb. Det låg på 160 vid inskrivningen denna graviditet, vilket hon tyckte var för högt. Skönt att det händer lite med utredning och sådant.

Hoppas ni andra har det bra. Skulle också vilja ha längdskidor =)

Kram
    Härligt att det går framåt! :)

Tänkte bara säga att jag hade 156 på inskrivningen, hb-värde alltså. Det är högt att ha under grav - ja, men de sjunker för det mesta med tiden :) Nu ligger jag på 117..

God jul förresten, kramar!
  • SoMa72
    soffy83 skrev 2010-12-20 13:01:46 följande:
    Grattis till mens SoMaFlört Konstig sak att gratulera till men när kroppen har strulat är det ju skönt att åter vara på banan=)
    Tack så mycket! Nu är det bara att satsa järnet i januari och hoppas att kroppen är villigt inställd till ny grav så snabbt, är drygt om det ska gå ett halvår mellan gångerna som ändå slutar i mf, men nu ska jag vara positivt, bebbe 2011, here we come! Cool
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3