FruW skrev 2010-12-27 10:17:55 följande:
Sof - hej vännen! Tack för att du hejar på mig!! O du (läs om du vill, om det känns uppläxande - hoppa över, okej?) jag läste i plustråden om dina sammandragningar.. =( Ta det lugnt vännen, låt läkarna sjukskriva dig, låt mannen passa upp. Du har bara ett viktigt "jobb" nu, det är att se till att du o lillen mår bra! Tänk så ni har kämpat för att nå dit ni är idag, vad är ett jobb liksom?? Ta hand om dig, och du behöver inte vara så "duktig"! (hoppas du förstår mig rätt!)
Stor kram från mig

Klart jag hejar på!

De du skrev behöver man inte aaalls ha som tecken på grav! Jag hade bara ömma bröst (till & från) och molvärk ibland. That's it. Det varierade som sjutton i början också, så haka inte upp dig på de! Duktig är du också som håller dig från gravtesten änsålänge ;)
Jaa jo.. jag vet! :( Men jag va såå glad över att få börja jobba o så ba, nä.. först sängliggandes o sjukhusliggandes (2 ggr under 4 månader), sen har jag LEVT i en månad nu, så underbart! Och så kommer de här. Känslig livmoder som reagerar me SD såfort nån känner på magen eller när han e igång o härjar (som han för de mesta gör, som dom skrev på förlossningen - MYCKET livlig bebis) och de är ju iofs bra, att han e piggelin därinne! Men dumt att jag ska va så känslig så jag knappt "får" städa hemma längre, blä.
Min man e så go, han blir så orolig när jag har/får ont och sa halvt på skämt, halvt på allvar att han tänkte sjukskriva sig för "Vård av fru" ... Hahaha! ;)
Får se ang jobbet inatt, de är "bara" 2 nätter denna vecka, 20 tim totalt.. tänkte KANSKE prova inatt o se, funkar de inte alls åker jag hem, men börjar inte förrän 21.45 så har lite tid o bestämma mig på iallafall.
Massa kramar!