sugarrush skrev 2010-12-28 08:56:41 följande:
Vad snälla ni är!
Jag har bestämt mig att strunta i den där knasiga ufo-läkaren.
Jag väntar på proverna nu, förhoppningsvis plussar jag snart igen och då kommer jag antingen att skaffa progesteron via ufo-läkaren på sjukhuset, eller pregnyl via den privata. Så himla skönt att jag sökte privat och fick bra hjälp där, annars hade jag nog tyckt det var skitjobbigt igår. Kommer rekommendera alla att söka privat hädanefter.. iallafall om man bor i min stad.
Igår ringde mamma och frågade hur det gått, och min syster sms:ade. Min bästa vän hörde också av sig. Känns så fint att ha stöd i sådana här stunder.
Mimmi och MCT: har någon av er testat ännu?
Kram på er!
Nope jag har inte testat ännu.. har ju plussat som tidigast på bim-2 tidigare så ag får allt vänta till lördag. Sen har jag "bara" tre tester hemma med.. så ska jag ha ångest och ta flera tester är det bäst att vänta till helgen iaf. ;)
Idag har jag iaf inte känt några ilningar...
rontgensyrran skrev 2010-12-27 20:13:35 följande:
Hejsan alla goa flickor!
Ville bara berätta att i år vände min dåliga trend med MA på julafton till att Ines kom kl 20.18, 48 cm lång och vägde 3180 g. Hon är verkligen helt underbar. Två veckor tidigare än vad planerat.
Jag önskar alla en riktigt god jul och hoppas att det nya året blir eran tur att vända er dåliga trend.
Kram
Yäähjj!! Stort grattis ännu en gång!!
sugarrush skrev 2010-12-27 22:35:37 följande:
MCT, det där låter ju superlovande! Hoppas verkligen att det är en MCT jr på jäsning nu!
Det HOPPAS JAG MED!!
Idag tjejer har jag tröstshoppat.. eller jag började i helgen med en ny kompaktkamera och trådlös fotoskrivare (kan även scanna och kopiera...) å idag blev det en kitchen aid... fick med mig sambon på den när jag sa att man kan köpa till köttkvarn och passerare till den sen om man vill göra egen barnmat eller äppelmos... vi har massor av träd och sambon älskar äppelmos... Så idag har jag handlat en!