• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush

MCT, i din missfallsutredning, gjorde de tester på ditt FSH-värde?

• MCT79
    sugarrush skrev 2011-01-19 14:41:39 följande:
    MCT, i din missfallsutredning, gjorde de tester på ditt FSH-värde?
    Jag vet inte.. får fråga om det på onsdag..
  • sugarrush

För det är nämligen äggreserven som kollas upp då. Fråga på onsdag!

• pixerpie

Hej alla!!

Fy för menscykler som strular, SoMa och MCT... Detär inte kul!! Men hoppas det beror på något positivt SoMa! MCT och Mimmi, ni kanske nehöver som jag pergo... Vet ju inte om det hjälper men sätter stort HOPP till det! Har du tagit det Skruttnorpan eller vad gav de dig??
    Tar min första tablett imorgon  men eftersom min mens varit så sparsam, plus ömma och vätska i brösten gjorde jag ett grav.test idag bara för att vara säker på att jag inte är gravid då jag startar med pergon! 

• sugarrush

Hoppas du får ett oväntat besök av ett plus imorrn pixan! *håller tummarna*

• pixerpie
    sugarrush skrev 2011-01-19 17:42:20 följande:
    Hoppas du får ett oväntat besök av ett plus imorrn pixan! *håller tummarna*
    Nä, det får jag inte. Var såklar negativt... men hoppet är ju det sista som överger en!! Nu kan jag iaf starta med pergon imorgon och sen hoppas på ett plus om sisådär 4 veckor!! Jag behåller dina "håller tummarna"!!
    Du då? Hur mår du?  Har du passerat dina kritiska mf-dagar än?? Hoppas och att du får må bra och känner tilltri inför denna graviditet!!!
  • skruttnorpan
    pixerpie skrev 2011-01-19 17:37:32 följande:

Hej alla!!

Fy för menscykler som strular, SoMa och MCT... Detär inte kul!! Men hoppas det beror på något positivt SoMa! MCT och Mimmi, ni kanske nehöver som jag pergo... Vet ju inte om det hjälper men sätter stort HOPP till det! Har du tagit det Skruttnorpan eller vad gav de dig??
    Tar min första tablett imorgon  men eftersom min mens varit så sparsam, plus ömma och vätska i brösten gjorde jag ett grav.test idag bara för att vara säker på att jag inte är gravid då jag startar med pergon! 

Nä, jag fick proleva...tro lag det hette...skulle stimulera igång en blödning och därefter komm ÄL igång som den skulle...magiskt!

Atti; VARMASTE KRAMARNA! Tänker på dig!

Kitty och SoMa- min tumme är kvar i handen!
  • FruW

Atti - usch vad hemskt! :( så ledsen för er skull. Jag hoppas att skrapningen går bra o att du snart är på benen igen. Hoppas vi får se dig här i tråden snart igen! Många kramar från mig

Soma- vart ska ni? Vi var på playa del ingles, där finns en jättebra restaurang som heter espetada. Liten, så det är bra att boka bord, mysig o fantastiskt goda kötträtter!! Missa inte! När åker ni? Skönt med annat att fokusera på! Själv närmar jag mig bim, så där är mitt fokus nu...

Ngn annan som ska ha bim snart?

• skruttnorpan
    FruW skrev 2011-01-20 08:00:05 följande:
    Själv närmar jag mig bim, så där är mitt fokus nu...

Ngn annan som ska ha bim snart?
    Håller tummen, tjejen! Hur mår du??
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-01-19 17:37:32 följande:

Hej alla!!

Tror inte det beror på nåt positivt, kan vara kroppen som strular sen missfallet i november, även om mensen kom igång i december... Bara att avvakta.

Håller tummarna för dig!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3