• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • skruttnorpan

Ni som inte plusat denna gången, har ni sett att CB och FL söker 30 kvinnor som försöker bli gravida till en grupp som ska få tekniksa hjälpmedel i form av fertilitetsmonitorer mm? Står som reklamlänk på första forumsidan...
    kan kanske vara något??

• SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-17 07:33:21 följande:
    Nej vad synd SoMa!
    Fast jag har ju inte börjat blöda än, alltid något.
  • SoMa72
    skruttnorpan skrev 2011-01-17 07:54:26 följande:
    Näj, vad synd! När har du plusat tidigare? Du kan inte vara en av senplusarna?

MCT- hoppas på att ÄL dyker upp snart! Men tänk på att det perfekta ägget kan behöva lite tid på sig och är VÄL VÄRT att vänta påSkrattande
    Jag har ju plusat på BIM+1 samt BIM+5, så aldrig tidigare... Men med tanken på värken igår, så är det föga troligt, men man vet aldrig.

Är ju bara så drygt om man mått illa o haft ont i över en veckas tid, sen försvinner alla symptom hux flux, skitkropp! Skrikandes
  • SoMa72
    skruttnorpan skrev 2011-01-17 08:06:49 följande:
    Ni som inte plusat denna gången, har ni sett att CB och FL söker 30 kvinnor som försöker bli gravida till en grupp som ska få tekniksa hjälpmedel i form av fertilitetsmonitorer mm? Står som reklamlänk på första forumsidan...
    kan kanske vara något??
    Åhhh, tack för tipset!! Ska genast kolla upp det!

Kram!
  • pixerpie
    SoMa72 skrev 2011-01-17 08:26:10 följande:
    Jag har ju plusat på BIM+1 samt BIM+5, så aldrig tidigare... Men med tanken på värken igår, så är det föga troligt, men man vet aldrig.

Är ju bara så drygt om man mått illa o haft ont i över en veckas tid, sen försvinner alla symptom hux flux, skitkropp! Skrikandes
    Känner igen det där!! Jag kan ta att det tar lite extra tid för oss men att kroppen ger alla symptom och spec ömma bröst veckan innan ( typ mjölstockning och kan inte ha alla vanliga tröjor!) gör ju att det är svårt att ignorera!!!
    Jaja! 2011 SKA vi bli gravida iallafall!! Heja oss!!
    MCT79 skrev 2011-01-17 06:10:35 följande:
    Tråkigt med mensen Pixan! jag kommer nog med dig över till februari tror jag, SoMa jag håller mina tummar för att din mensvärk är nått annat!
    Nä, ge inte upp än... Du har ju inte ens haft äl än!! Du har ju fortfarande chans!! Släpp testen några dagar och se vad som händer... Du kanske stressar äl?? Inte vet jag, en tanke bara...
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-01-17 08:37:11 följande:
    Känner igen det där!! Jag kan ta att det tar lite extra tid för oss men att kroppen ger alla symptom och spec ömma bröst veckan innan ( typ mjölstockning och kan inte ha alla vanliga tröjor!) gör ju att det är svårt att ignorera!!!
    Jaja! 2011 SKA vi bli gravida iallafall!! Heja oss!!
    Japp, 2011 är minsann VÅRT år!! Heja, heja! Cool
  • SoMa72
    skruttnorpan skrev 2011-01-17 08:06:49 följande:
    kan kanske vara något??
    Ansökte precis och när jag klickat fick jag till svar: "Vi meddelar dig via mejl under v50 om du har blivit uttagen till medlemsgruppen." Var kanske för sent nu? Nåja, har iaf försökt
  • sugarrush

v50? Det är ju i december...? Menade de inte vecka 5?

• SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-17 08:59:26 följande:
    v50? Det är ju i december...? Menade de inte vecka 5?
    De menade säkert v 50 eftersom det skulle starta idag, 17 jan, men då borde de ju antingen ha tagit bort länken, alternativt ändra svarsdatum i svaret....
  • skruttnorpan
    SoMa72 skrev 2011-01-17 09:03:45 följande:
    De menade säkert v 50 eftersom det skulle starta idag, 17 jan, men då borde de ju antingen ha tagit bort länken, alternativt ändra svarsdatum i svaret....
    Men...vad SKUMT! Har aldrig sett den länken tidigare...eller... menar de inte att de går ut och börjar söka folk i dag då? Annars börjar det kanske NÄSTA år..? och då kommer du redan vara gravidSkrattande
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3