• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    skruttnorpan skrev 2011-01-17 09:26:08 följande:
    Men...vad SKUMT! Har aldrig sett den länken tidigare...eller... menar de inte att de går ut och börjar söka folk i dag då? Annars börjar det kanske NÄSTA år..? och då kommer du redan vara gravidSkrattande
    Hehe, precis och då behöver jag inte vara med...
  • SoMa72

Nån aktivitet här?

Ingen mens, men Minus idag igen, fortsätter testa till tanten ev dyker upp

Kram på er! {#emotions_dlg.flower}

• sugarrush

Åh vad spännande SoMa! Ingen mens, det låter lovande!

• Atti

Hej på er.

Jag har varit inne och läst fast inte skrivit jag och många stora Grattis till er  som plussat Skrattande.

Sedan jag plussat i slutet av november har jag inte kännt mig glad åt denna graviditet, vet inte varför, men förmodligen eftersom jag fick ma i v13 i juni förra året. Har heller inte vågat ta klivet över i andra tråden men varit inne och läst. Idag är jag i v.10+6, alltså 11 fulla imorgon.
    Nu vet jag nog varför jag inte varit glad åt graviditeten, för hela eftermiddagen idag så har jag haft mensvärk och nu när jag kom hem så börjar jag blöda.... så då var det kört igen.

Jag har ju två pojkar sedan tidigare och älskar dem över allt annat så nu känner jag bara det räcker med dem. Önskar er allihopa all lycka i framtiden. Kikar nog in nån gång ibland och läser hur det går för er. Ni har blivit som en familj, även om jag inte skrivit mycket så har ni hjälpt mig massor.

Tusen kramar till er allaHjärta

Stolt mamma till Lucas och Alexander
  • pixerpie
    Atti skrev 2011-01-18 18:22:15 följande:
    Hej på er.

Jag har varit inne och läst fast inte skrivit jag och många stora Grattis till er  som plussat Skrattande.

Sedan jag plussat i slutet av november har jag inte kännt mig glad åt denna graviditet, vet inte varför, men förmodligen eftersom jag fick ma i v13 i juni förra året. Har heller inte vågat ta klivet över i andra tråden men varit inne och läst. Idag är jag i v.10+6, alltså 11 fulla imorgon.
    Nu vet jag nog varför jag inte varit glad åt graviditeten, för hela eftermiddagen idag så har jag haft mensvärk och nu när jag kom hem så börjar jag blöda.... så då var det kört igen.

Jag har ju två pojkar sedan tidigare och älskar dem över allt annat så nu känner jag bara det räcker med dem. Önskar er allihopa all lycka i framtiden. Kikar nog in nån gång ibland och läser hur det går för er. Ni har blivit som en familj, även om jag inte skrivit mycket så har ni hjälpt mig massor.

Tusen kramar till er allaHjärta
    Sötaste du! Inte en gång till!!!!
    Kramar i massor! Njut av dina fina pojkar! Och kanske, kanske vågar och orkar du försöka igen... Men låt det ta den tid det tar!
    Strykekram!!
  • FruW

Atti- är du säker på att det är mf? Flera i plustråden har blött under sina graviditeter, t ex sofy, och det har gått bra! Håller tummarna för att det är så för dig med! Om du inte redan har åkt till sjukhuset tycker jag art du ska göra det, så du vet. Hur mår du? Blöder du mkt? Tänker på dig vännen, o önskar dig all lycka till!!! Många kramar från mig

• skruttnorpan

Atti- många tankar och kramar till dig! Hoppas precis som mimmi att det går bra ändå, men om det värsta händer så gör du helt rätt i att njuta av dina fina pojkar ett tag...vem vet...orken komemr kanske tillbaka!
    STOR KRAM

• sugarrush

Åh vad tråkigt Atti, beklagar verkligen! Hoppas du orkar komma tillbaka så småningom med nya bebisförsök. Ta hand om dig, stor kram!

• FruW

Är det ngn härinne som har gjort en vanlig fertilitetsutredning? Jag har ju bara gjort en mfutredning, funderar över vilka tester o undersökningar som skulle tillkomma, ngn som vet? Sambons simmare är ju inte kollade, läkarna tyckte det räckte med 3 mf, men jag skulle ändå vilja att de kollade. Tycker det går så segt för oss att bli gravida, 10:nde försöket nu,,

Ngra idéer?

Sugar - tänkte beställa preseed, men verkar krångligt med applikatorerna, använder du dom?

Kram

• skruttnorpan
    FruW skrev 2011-01-18 21:46:45 följande:
    Är det ngn härinne som har gjort en vanlig fertilitetsutredning? Jag har ju bara gjort en mfutredning, funderar över vilka tester o undersökningar som skulle tillkomma, ngn som vet? Sambons simmare är ju inte kollade, läkarna tyckte det räckte med 3 mf, men jag skulle ändå vilja att de kollade. Tycker det går så segt för oss att bli gravida, 10:nde försöket nu,,
    Jag har gjort en fertilitetsutredning. Om jag minns rätt bestod det i
    - Blodprov för att kolla äggbank och nivåer av progesteron, östrogen och testosteron
    - Kontroaströntgen äggledare
    - Någon koll av livmodern...mins att det var med VUL, tror det var någon vätska de sprutade in
    - Sambon fick lämna spermaprov

Tror det var i princip det...Glad
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3