• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-01-16 21:02:19 följande:
    Jag gör dig sällskap i februari!! En oktoberbaby är det ju vi vill ha!!!!
    Jag kommer säkert oxå att göra er sällskap i februari!
  • pixerpie
    SoMa72 skrev 2011-01-16 21:07:59 följande:
    Jag ska testa imorgon, men idag har jag haft vrålont, så jag tror mensen kommer imorgon bitti, förmodligen så snart jag doppat ner testet, så har det varit förr...
    Håller tummarna för dig, gumman!
    Jo, jag känner igen det där med testen... Och min mens kom nu i em!! Fast jag var rätt säker på det... Har börjat gravtesta på ett annat sätt, genom att känna på "tappen" känns den som en krater= öppen, är det ingen ide att testa utan då är den öppen inför mensen... Den är också öppen vid äl...
    Testa själv... Mycket billigare än gravtest!!

Nu står mitt hopp till dig! Annars får vi följas åt in i februari! Men hoppas såklart en septemberbebbe har flyttat in hos dig!!!
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-01-16 21:13:47 följande:
    Jo, jag känner igen det där med testen... Och min mens kom nu i em!! Fast jag var rätt säker på det... Har börjat gravtesta på ett annat sätt, genom att känna på "tappen" känns den som en krater= öppen, är det ingen ide att testa utan då är den öppen inför mensen... Den är också öppen vid äl...
    Testa själv... Mycket billigare än gravtest!!

Nu står mitt hopp till dig! Annars får vi följas åt in i februari! Men hoppas såklart en septemberbebbe har flyttat in hos dig!!!
    Ja, det där med tappen ja... Jag tycker det är lite otäckt att stoppa in fingrarna där... Skäms Får be mannen göra det istället, han tycker åtminstone inte det är lika läbbigt, tur det.

Tack vad snällt, men som sagt jag känner på mig attt jag kommer följa dig även i februari, fast då hoppas jag verligen att vi plussar
  • sugarrush

Pixan, vad synd att mensen kom! Men 2011-turen kommer hänga i även i februari! Då jäklars tjejen, då är det dags!
    Om några månader har vi tömt den här tråden.

SoMa, jag har fortfarande hoppet kvar för dig. Hoppas testet visar två fina streck imorrn!
    Kram!

• SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-16 21:55:23 följande:
    Pixan, vad synd att mensen kom! Men 2011-turen kommer hänga i även i februari! Då jäklars tjejen, då är det dags!
    Om några månader har vi tömt den här tråden.

SoMa, jag har fortfarande hoppet kvar för dig. Hoppas testet visar två fina streck imorrn!
    Kram!
    Tack gumman! Tyvärr tror jag inte, har mensvärken from hell och tabletter hjälper inte... Samtidigt som jag misströstar starkt så letar jag trådar där folk plussat trots grym mensvärk, ger alltså inte upp än Tungan ute
    Kram på dig!
  • MCT79

Arrrghhh!! Inget utslag på stickorna den här morgonen heller... ska det här blir en ny 40-dagars cykel?!  :(((

• MCT79

Tråkigt med mensen Pixan! jag kommer nog med dig över till februari tror jag, SoMa jag håller mina tummar för att din mensvärk är nått annat!

• skruttnorpan
    SoMa72 skrev 2011-01-17 06:46:35 följande:
    Toknegativt nu med, väntar in mensen under dagen...
    Näj, vad synd! När har du plusat tidigare? Du kan inte vara en av senplusarna?

MCT- hoppas på att ÄL dyker upp snart! Men tänk på att det perfekta ägget kan behöva lite tid på sig och är VÄL VÄRT att vänta påSkrattande
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3