• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Natur

Förstår vad ni menar och tråden betyder mycket för mig också. För mig börjar "äl-veckan" imorgon! Så nu jäklar ska det mysas! Snart är det äl veckor mimmi och då blir det bättre, för varje gång det inte tar sig så är man ju en gång närmare att det tar sig...eller?

Leaeva jah håller alla tummar o tår jag har att ditt plus ska bli stakare!

Kram

• sugarrush

Mimmi, jag förstår dig.
    Hoppas verkligen ni får era efterlängtade plus snart. Det KOMMER ju att ske, det är ju bara en tidsfråga!

Leaeva, jag hoppas dina test blir starkare imorrn!

• MCT79

Jag vet också exakt hur det känns.... önskar jag kunde skicka ett plus med posten, med färdig gravidmage och allt! En liten påse illamående och en ryggsäck ömma tuttar!!  En till er var!! Cool

Det enda jag kan säga är att plötsligt händer det... den månad när jag minst av allt trodde jag skulle plussa... så stirrar det där feta plusset mot mig... tror inte jag har fattat riktigt än om jag ska vara ärlig... tror fortfarande att det bara är "för en liten tid".. sen kommer blödningen. Hjärnans sätt att försvara sig kanske?

• FruW

Tack finaste vänner för allt pepp!! Ni är bäst!!

MCT jag vill gärna ha en sån väska, min adress är...

Kram!!

• FruW

Glömde, MCT o ni andra gravida, nu när ni lämnat oss för plusstrådarna är ni inte välkomna tillbaka, era bebisar kommer stanna i magen länge till o komna ut som ljuvliga knubbiga små mirakel!! Inga fler mf här nu!!!

Såklart är ni jättevälkomna att gästspela i tråden, deg vet vi, men inte lägga in er på bim-listan igen

• Bellas7

Nu är mina test helt negativa så nu väntar jag på mens/blödning. Har haft ont i magen en vecka nu så tycker det borde komma snart. Sen kommer jag ligge 1-2 veckor efter er på Bim bläää. Är ju liksom spännande när vi ligger ungefär lika. Men kommer min blödning i dag så hoppas jag äl om 15-16 dagar. Kan vi inte uppdatera vår Bim lista?

• telgebo
    FruW skrev 2011-02-23 20:26:25 följande:
    Go kväll flickor!! Inte mkt liv i tråden på sista tiden, kan det bero på att så många av oss nu har haft turen att få hänga i plustråden istället?? ;) vill gärna att den här tråden kan leva vidare, har betytt (betyder!!) mkt för mig i kampen för ett nytt plus!!

Lite depp idag.. En av mina närmsta vänner fick i dagarna sin bebis, underbart söt!! Jätteglad för deras skull, men själv sitter jag här med mens o värk :( vill också plussa ju!! Vad hjälper det med att få trombyl o annan hjälp om man aldrig plussar?!

Förlåt för gnället, men jag tror ni förstår mig..

Kram!!
    Åhh vad jag känner igen mig,jag kände samma frustration själv att det aldrig blev plus och nu när jag väl har plussat, visst är jagglad menkänns som jag bara sitter och väntar på ett nytt MA eller MF, är så orolig.

Jag håller tummarna att du plussar snart, det är ju bara en tidsfråga, för varje dag är du en dag närmare.
    Gravid v.5+4 BF 24/10
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-02-24 06:07:20 följande:
    Jag vet också exakt hur det känns.... önskar jag kunde skicka ett plus med posten, med färdig gravidmage och allt! En liten påse illamående och en ryggsäck ömma tuttar!!  En till er var!! Cool

Det enda jag kan säga är att plötsligt händer det... den månad när jag minst av allt trodde jag skulle plussa... så stirrar det där feta plusset mot mig... tror inte jag har fattat riktigt än om jag ska vara ärlig... tror fortfarande att det bara är "för en liten tid".. sen kommer blödningen. Hjärnans sätt att försvara sig kanske?
    Tänker spm dig MCT, att det bara är för en kort stund för att sedan landa hårt på jorden igen.
    Gravid v.5+4 BF 24/10
  • telgebo
    Bellas7 skrev 2011-02-24 08:46:25 följande:
    Nu är mina test helt negativa så nu väntar jag på mens/blödning. Har haft ont i magen en vecka nu så tycker det borde komma snart. Sen kommer jag ligge 1-2 veckor efter er på Bim bläää. Är ju liksom spännande när vi ligger ungefär lika. Men kommer min blödning i dag så hoppas jag äl om 15-16 dagar. Kan vi inte uppdatera vår Bim lista?
    Näää vad säger du? Helt negativa? Fyy stackare, först bli glad för att se plus och sedan negativt igen.
    Gravid v.5+4 BF 24/10
  • skruttnorpan
    Bellas7 skrev 2011-02-24 08:46:25 följande:
    Nej- jag trodde verkligen att du var gravid igen! Har fortfarande lite hopp kvar!
    Stor kram, tjejen!

Mimmi- tack för att vi inte är välkommna tillbaka, hahaFlört Men vi bara längtar efter att du kommer och joinar oss!! Precis som du- Telgebo!
    Ett år framåt och vi sitter ALLA med våra små, hur många bumps på vägen det än må ha varit!

Stor kram! 
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3