• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • skruttnorpan
    Bellas7 skrev 2011-03-03 11:26:57 följande:

Hej igen

Jag är super glad nu. På vul såg man 2 st äggblåsor som var 9 mm på höger sida. Och två blåsor som var 10 mm på vänster sida. Så ny tid på tisdag och förhoppningsvis äl ons tors nästa vecka. Nu jäklar måste ni smitta oss ordentligt gärna tvillingar :)

Grattis vännen! Lägg till smittorisken här inne så är du SAFE den här gången! Klart du ska ha twins! Flört
  • pixerpie

*andas in ordentigt*

*flera gånger*

Denna smitta vill jag inte missa.... Någon som har en handduk jag kan låna eller ett otvättat örngott- där borde det finnas massa smitta?? ( Eller var det mannens kalsonger jag borde sitta på???)

Kramis!!

• MCT79
    sugarrush skrev 2011-03-03 12:37:09 följande:
    Tittar in och BOMBARDERAR med extremt kraftfulla hcg-baciller! INGET hjälper mot dessa, varken p-piller eller kondom!
    nu jeklar...
  • MCT79
    pixerpie skrev 2011-03-03 12:46:09 följande:
    *andas in ordentigt*

*flera gånger*

Denna smitta vill jag inte missa.... Någon som har en handduk jag kan låna eller ett otvättat örngott- där borde det finnas massa smitta?? ( Eller var det mannens kalsonger jag borde sitta på???)

Kramis!!
    Sitt på mannens kalsonger och andas i den här! *kastar över en halsduk!*  Sen är saken biff! Nja.. du kanske ska ligga ett par ggr också! Men sen så!
    nu jeklar...
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-03 11:26:57 följande:

Hej igen

Jag är super glad nu. På vul såg man 2 st äggblåsor som var 9 mm på höger sida. Och två blåsor som var 10 mm på vänster sida. Så ny tid på tisdag och förhoppningsvis äl ons tors nästa vecka. Nu jäklar måste ni smitta oss ordentligt gärna tvillingar :)

Men åhhhh, vad skönt att höra, gumman!

Hörrni babes, jag tar också gärna emot tvillingar!
  • Bellas7

Haha tack nu så är det säkert klart för resten av oss på denna tråd, hur skulle vi undgå att bli smittade nu :)

Ja tvillingar går fint, hoppas hoppas nu att någor av äggen har bra kvalite, hon var lite tveksam att låta mig fortsätta behandlingen med fyra ägg men sen tittade hon lite på min historik och sa att det blir nog bra. Förhoppningsvis tar sig ett eller två ägg denna gång :)

SoMa ja  hoppas verkligen att det tar sig nu och skoj om det var två ;)

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-03 14:58:00 följande:
    Haha tack nu så är det säkert klart för resten av oss på denna tråd, hur skulle vi undgå att bli smittade nu :)

Ja tvillingar går fint, hoppas hoppas nu att någor av äggen har bra kvalite, hon var lite tveksam att låta mig fortsätta behandlingen med fyra ägg men sen tittade hon lite på min historik och sa att det blir nog bra. Förhoppningsvis tar sig ett eller två ägg denna gång :)

SoMa ja  hoppas verkligen att det tar sig nu och skoj om det var två ;)
    Nu j-klar måste det bli Plus för oss i mars!!! Åtminstone för dig, jag är ju, som sagt, väldigt osäker på om jag ens haft äl den här gången heller.
  • Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-03-03 15:00:37 följande:
    Nu j-klar måste det bli Plus för oss i mars!!! Åtminstone för dig, jag är ju, som sagt, väldigt osäker på om jag ens haft äl den här gången heller.
    Klart du har. Ska jag ha plus ska du banne mig oxå ha det, annars väntar jag en månad Flört
  • pixerpie
    MCT79 skrev 2011-03-03 12:50:54 följande:
    Sitt på mannens kalsonger och andas i den här! *kastar över en halsduk!*  Sen är saken biff! Nja.. du kanske ska ligga ett par ggr också! Men sen så!
    Tack!! Nu j-lar måste det ju ta sig!!!
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-03 15:12:49 följande:
    Klart du har. Ska jag ha plus ska du banne mig oxå ha det, annars väntar jag en månad Flört
    Hahaha, gullunge! Då bestämmer vi att vi båda får plus, därmed basta! Tungan ute
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3