• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • skruttnorpan
    SoMa72 skrev 2011-02-26 09:52:08 följande:
    Skruttis: Ingen aning mer än att jag inte blev en av de utvalda iaf... Fast jag är medlem i Clearbluegruppen, har inte kollat där så mkt nu på semestern.

Igår lusläste jag grymt många inlägg om nidisar och började givetvis inbilla mig att den blödning jag hade var en sån o inte mens på BIM-5. :-P När ska jag lära mig?!?!?

Idag firar vi 3-årsdag här nere där allt började...

Kram på er, gullungar!
    Jaha...vad tråkigt att du inte kom med!

Betedde sig mensen konstigt, förutom att den var tidig?? *hoppashoppashoppas på nidis*

Grattis till 3år! Hoppas ni får ett toppenfirande!
    kram
  • SoMa72

Ja, för det första dök den upp utan minsta förvarning, inte ont i bröst eller äggstockar, sen var den mest levrad o inte mkt färskt blod, blev förvånad. Nu har jag däremot haft halsbränna i 3 dagar o har molvärk av och till samt större bröst som ibland ömmar, kan iofs vara äl...

Ligger och pressar lite vid poolen, mkt varmt, men kan ju inte komma hem som jordens blekfis :-P Senare idag blir det gym, "Mello" på Lenas café i San Agustin samt middag på grekisk restaurang. Livet är härligt!

Kram

• FruW

Soma missa inte restaurang espetada!!! Ligger i playa del ingles �

• SoMa72

Just ja, tror inte vi har gått förbi den än.. Ligger den i närheten av nåt shoppingcentrum eller hur var det igen? Annars har vi våra favoriter Padaban, Gambrinus, Toro Negro, Gorro Blanco m.m Den grekiska i San A är oxå bra, åtminstone var den det förra året

• sugarrush

SoMa, grattis till tre år!
    Ha en underbar semester!

• MCT79

Gud så underbart det låter SoMa, sol, värme och baaaad!!

Själv har jag träffat en kompis inne i stan idag... alltid lika trevligt att träffa henne... i morrn ska vi fira min syrra som fyllt 30 så jag borde knåpa ihop ett grattiskort till henne....... innan jag somnar..

• MCT79
    SoMa72 skrev 2011-02-26 16:02:37 följande:
    Åhh, lyllos dig, MCT... Jag vill oxå vara gravid och supertrött.
    Ja lite härligt är det ju.... :)
  • SoMa72

Är helt galet trött idag, beror säkert på värmen Men nu blir det en dusch och sen på med klänning och iväg på festligheter. Undrar hur 4:e omgången av "Mello" blir, kul att se det härifrån

Kram på er alla och ha en fin kväll

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3