• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Soma, lättast är kanske om ni tar en taxi.. Annars har dom en hyfsad hemsida, bara googla namnet. Men se upp, de har 2 restauranger i "kedjan" det är INTE den som ligger i san agustin n ska till.. Hoppas ni hinner gå dit, det va såå gott î?

• skruttnorpan
    SoMa72 skrev 2011-02-26 12:16:12 följande:
    Ja, för det första dök den upp utan minsta förvarning, inte ont i bröst eller äggstockar, sen var den mest levrad o inte mkt färskt blod, blev förvånad. Nu har jag däremot haft halsbränna i 3 dagar o har molvärk av och till samt större bröst som ibland ömmar, kan iofs vara äl...

Ligger och pressar lite vid poolen, mkt varmt, men kan ju inte komma hem som jordens blekfis :-P Senare idag blir det gym, "Mello" på Lenas café i San Agustin samt middag på grekisk restaurang. Livet är härligt!

Kram
    Låter ju HELT undrbart! Både att det finns lite hopp kvar och den sköna semestern! Låter som att ni har riktigt bra väder också! Hoppas du kommer hem med en FET solbraänna och en bulle i magen Flört

kram
  • FruW

Äntligen är mensen över, är så glad över det, va bara tvungen att meddela er, haha sorry!!

Hoppas ni mår bra alla! Ngn som närmar sig bim?

Bröllopsplanerna går framåt, just nu är det resan som är på tapeten. :) ngn som vet ett bra o billigt hotell på Manhattan??

Stor kram från mig

• MCT79
    FruW skrev 2011-02-27 08:23:40 följande:
    Äntligen är mensen över, är så glad över det, va bara tvungen att meddela er, haha sorry!!

Hoppas ni mår bra alla! Ngn som närmar sig bim?

Bröllopsplanerna går framåt, just nu är det resan som är på tapeten. :) ngn som vet ett bra o billigt hotell på Manhattan??

Stor kram från mig
    Ohh vi bodde på Milford Plaza.. det var helt okej...  Min sambos bror och fru hamnade på New Yorker som ligger preciiis vid Penn Station, det var kanonfint!!!  Åker vi någonsin till New York igen så blir det New Yorker!
  • FruW

Tack för tipsen, vet du ungefär vad man får betala per natt där?

• Bellas7

SoMa hoppas du har det riktigt riktigt gott :)

Mimmi hallå du vet väl om man är i v 35 får man inte flyga.. Så du behöver nog inte boka något hotell efter bröllopet gumman ;)

Nu har jag verkligen haft blodförlust, detta mf har verkligen varit hemskt hoppas nu på äl om 10-12 dagar :)

• skruttnorpan
    Bellas7 skrev 2011-02-27 22:07:05 följande:
    SoMa hoppas du har det riktigt riktigt gott :)

Mimmi hallå du vet väl om man är i v 35 får man inte flyga.. Så du behöver nog inte boka något hotell efter bröllopet gumman ;)

Nu har jag verkligen haft blodförlust, detta mf har verkligen varit hemskt hoppas nu på äl om 10-12 dagar :)
    stor kram, vännen! åter igen- din inställning är beundransvärd!
  • pixerpie
    Å, Leava!  usch så det blev ett mf till?! SKIT!! Nåväl... som du skriver... bara på´t igen... Och glöm inte limmet!! Flört

Å, Spännande med all planering Mimmi!! Fast jag tror du blir gravid innan ( typ denna månad) och ni skjuter upp bröllopet till nästa sommar så liten kan vara med... Eller!?

Å, SoMa!! Jag vill också utomlands... Är så trött på vintern nu!!

En bäbis i början på december blir en fin start på julen... och med liten bäbis kan man ju inte förväntas åka land och rike runt till släktingar... Ingen har någon tanke på att man ska hinna/ orka koka knäck, göra pepparkakashus, griljera skinka mm för MAN HAR JU EN LITEN BÄBIS ATT TA HAND OM... Så det blir perkekt!!

Ha en fin dag!
  • skruttnorpan
    pixerpie skrev 2011-02-28 08:39:34 följande:
    Å, Leava!  usch så det blev ett mf till?! SKIT!! Nåväl... som du skriver... bara på´t igen... Och glöm inte limmet!! Flört

Å, Spännande med all planering Mimmi!! Fast jag tror du blir gravid innan ( typ denna månad) och ni skjuter upp bröllopet till nästa sommar så liten kan vara med... Eller!?

Å, SoMa!! Jag vill också utomlands... Är så trött på vintern nu!!

En bäbis i början på december blir en fin start på julen... och med liten bäbis kan man ju inte förväntas åka land och rike runt till släktingar... Ingen har någon tanke på att man ska hinna/ orka koka knäck, göra pepparkakashus, griljera skinka mm för MAN HAR JU EN LITEN BÄBIS ATT TA HAND OM... Så det blir perkekt!!

Ha en fin dag!
    Haha, jag GILLAR din planering, Pixan! Håll dig till planen nuFlört
  • pixerpie
    skruttnorpan skrev 2011-02-28 09:04:09 följande:
    Haha, jag GILLAR din planering, Pixan! Håll dig till planen nuFlört
    Japp, så får det bli!!!

Hur mår du!? V 10 nu??
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3