• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush
    SoMa72 skrev 2011-03-03 15:00:37 följande:
    Nu j-klar måste det bli Plus för oss i mars!!! Åtminstone för dig, jag är ju, som sagt, väldigt osäker på om jag ens haft äl den här gången heller.
    Hörrö, den gubben går inte!

Precis sådär skrev MCT för några veckor sedan. Vips, så var hon på smällen 2 veckor senare!
    Och likadant skrev jag i augusti, jag hade ju inte fått något positivt ÄL-test den månaden.
    Och jepp, jag var gravid jag med!

Alltså, PLUS i mars för er BÅDA!
    Fjärde gången gillt?
  • MCT79
    pixerpie skrev 2011-03-03 15:26:31 följande:
    Tack!! Nu j-lar måste det ju ta sig!!!
    Å mannen kommer tro du är galen! hahah!  Cool
    nu jeklar...
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-03-03 15:00:37 följande:
    Nu j-klar måste det bli Plus för oss i mars!!! Åtminstone för dig, jag är ju, som sagt, väldigt osäker på om jag ens haft äl den här gången heller.
    Ja passa dig.. jag hade ingen äl alls i januari enligt stickor och symtom... plusset blev en chock. Jag som skulle köpa häst!!
    nu jeklar...
  • pixerpie
    MCT79 skrev 2011-03-03 16:09:02 följande:
    Å mannen kommer tro du är galen! hahah!  Cool
    ... det gör inget... Det tror han redan!!
    Bellas7 skrev 2011-03-03 14:58:00 följande:
    Haha tack nu så är det säkert klart för resten av oss på denna tråd, hur skulle vi undgå att bli smittade nu :)

Ja tvillingar går fint, hoppas hoppas nu att någor av äggen har bra kvalite, hon var lite tveksam att låta mig fortsätta behandlingen med fyra ägg men sen tittade hon lite på min historik och sa att det blir nog bra. Förhoppningsvis tar sig ett eller två ägg denna gång :)

SoMa ja  hoppas verkligen att det tar sig nu och skoj om det var två ;)
    Grattis till lyckat VUL- shit vad snabbt... redan vuxit till sig!! Skönt!!

Tvillingar skulle vara perfekt!! Två på en smäll... Och jag VILL ha TRE barn... mannen bara två... SÅ detta är min CHANS!! Vul imorgon, få se vad läkaren hittar!
  • Bellas7

Pixan är det pergo du ätit? Enkeldos?

Jag har gonalsprutor och visst e det perfekt med två på en gång så hoppas hoppas

• pixerpie

Ja, Leava har tagit pergo enkel... Fick tag på det i sista minuten- samma dag som jag skulle börja- så jag är glad att slippa ostimulerad månad. Hoppas verkligen på detta nu och två skulle va perfekt...

Kram!!

• Bellas7

Ohh Pixan håller tummar och tår att där är två eller tre fina feta ägg :) nu ska det bli tvillingar i tråden
    Vilken dag är du på efter mens?

Jag blev väldigt förvånad att det hade tagit sig så bra på sex dagar och hoppas för fullt nu att de växer till sig fort. Vill ju ha Ägglossning nu :)

• FruW

Härliga nyheter tjejer!! O jag hänger gärna på ert plus-tåg, andas in så djupt jag kan, yoga-andning, sover med kallingarna på mig o halsduken som kudde, vore väl attans om det inte ville ta sig då! Tänkte eg mysa lite i kväll, har nog äl i dagarna o ska spendera helgen borta.. Men är för trött så jag hoppas det funkar ändå! ;)

Tack för grav-bacillerna!! Kul med lite aktivitet i tråden igen :D

SNUTTSKORPAN - hoppas dunder det här!! Jag har gått i mål!!! :D jag vill tacka dig så himla mkt för inspiration o hjälp, hade inte fixat det utan dig! 6 v, minst 2 träningar i veckan, ibland fler, är avklarade!! Jag är igång, känns sååå skönt! Nu kör vi 6 v till, sen räknas vi nog till värsta träningsfreaken, haha (med mina mått mätt!) firar med att besöka vännervi Örebro o bl.à gå på bröllopsmässa :) SNUTTSKORPAN jag önskar jag visste var du bodde så kunde jag skicka dig en bukett blommor eller kanske en ask choklad att mumsa på ;) jättestort tack iaf frän mig!!

Stor kram till er alla!!

• Bellas7

Oj oj vad det kommer att plussas i tråden om några veckor, super spännande göttttttt

• SoMa72

Morgon tjejer! Jag hade utslag på äl-test igår, så nu ligger jag o vilar efter myset... Hur räknar jag nu? Inte kan väl BIM vara 15 mar om jag har äl nu? *fundersam*

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3