• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush

SoMa, räkna 2 veckor från idag. Alltså nästnästa fredag. Jippie, nu blire bebis!!!!

• Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-03-04 06:54:30 följande:
    Morgon tjejer! Jag hade utslag på äl-test igår, så nu ligger jag o vilar efter myset... Hur räknar jag nu? Inte kan väl BIM vara 15 mar om jag har äl nu? *fundersam*
    Aha då har du ju äl i allafall hehe BRA då e det denna månad som gäller gumman GÖTT

Nu ska vi plussa. Jag hoppas att jag får äl sprutan nästa tis eller ons så ligger jag bara 6 dagar efter ditt bim som borde vara plus 14 från idag som sugar säger 18 mars.

jag vill ha äl nu oxå
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-04 11:36:18 följande:
    Aha då har du ju äl i allafall hehe BRA då e det denna månad som gäller gumman GÖTT

Nu ska vi plussa. Jag hoppas att jag får äl sprutan nästa tis eller ons så ligger jag bara 6 dagar efter ditt bim som borde vara plus 14 från idag som sugar säger 18 mars.

jag vill ha äl nu oxå
    Ja, nu ska vi ha både äl och plus!! Heja, heja! Solig
  • Bellas7

Jag e fortfarande på moln över mina äggblåsor, hoppas nu de växer till sig till på tisdag.

Pixan hur gick vul idag ?

• pixerpie
    Bellas7 skrev 2011-03-04 14:01:20 följande:
    Jag e fortfarande på moln över mina äggblåsor, hoppas nu de växer till sig till på tisdag.

Pixan hur gick vul idag ?
    Å, söta du som tänker på mig! Så glad jag blir!!

Nja, vul gick sådär... Lite små på vänster och en på höger som bara var 9 mm på cd 13... Så mycket sämre resultat än förra månaden då 2 st ju var 12 och 14 mm på  cd 12... Men läkaren ville jag skulle komma på måndag igen bara för att se vad som händer... Sen borde det ju bli kortslutning/  hjälp i verkstan på torsdag hoppas jag sa slipper jag mecka för mycket med jobbet- har eg inte tid med läkarbesök NU!!  
  • Bellas7

Pixan Men 9 mm på dag tolv är väl bra. Pergo brukar göra att äggen växer sakta, efter pergo brukar jag inte ha Ägglossning förrens dag 21-23 så tror nog att den växer till sig fint. :) Tar du enkeldos pergo? Be om dubbel annars eller testa sprutorna så som jag gör nu, det är mycket enklare att få fram ägg :)
    Hoppas ditt ägg växer till sig massor över helgen så det blir äl snart.
    Kram

Mimmi hur går det? När är din Bim ? Måste ju ha koll på oss få kvar :)

• FruW

Jag har ingen koll på det här med pergo o så, får jag fråga varför de kollar äggblåsorna? Ska ni få insemination?

Jo, äl borde va idag.. Märkte i morse att jag blödde massor :( blir så trött på det här! Brukar få lite blodiga flytningar vid äl, men inte så här!

Är borta hela helgen, så lite svårt att mysa då.. Myste i går morse, får väl se om det räcket men har inte så stort hopp.. Bim tror jag är runt den 19, så långt kvar. Men borde vi ligga ganska lika då va?

Kram o hoppas alla har en trevlig helg

• Bellas7

Jag tar sprutor med starkare effekt än pergo och man kollar ofta både med pergo och alltid med sprutor så man inte får för många ägg. Vi stimulerar ju så vi får äl verje månad och med bra ägg. Som nu hade jag 4 ägg vilket e lite för många och kan då resultera i fyrlingar men äggen måste vara stora runt 20mm för att släppa, så det e liksom inte alls säkert att alla mina ägg släpper utan av fyra kanske bara två släpper hmm svårt att förklara. Men i allafall när vi sett på vul att det ser bra ut så får vi älspruta och har sex som vanligt. Haha Ush jag e dålig på att förklara , hoppas du förstår lite av det :)

Låter bra att vi alla har Bim nästan samtidigt SKOJ för dennamånad får vi ju plus

• Natur

jag mår illa kräks tyvärr inte av graviditet utan av magjsuka.... stackars mig!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3