• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-04-09 18:23:12 följande:
    MCT du förstår väl att du stark och viktig. Allt andra säger spelar ingen roll, viktigast är att du e du och skit i resten. Jag vet hur det känns att resa sig efter en käftsmäll och jag vet att du gör det. Du e snäll och menar väl. KRAM VÄNNEN
    Tack.. jo jag vet att man inte ska ta åt sig... och oftast funkar det ju så.. Jag har i princip rest mig igen och ser framåt. Vi kommer lyckas... så småningom..=)
    got2b skrev 2011-04-09 18:23:22 följande:
    Här blåser inte så farligt idag faktiskt. Värre var det tors-fre. Idag har vi haft strålande sol och riktig vår!
    Vi har haft varmt idag med... men blåser galet... kvasten gick ner från trappen för en stund sen... undrar vart den ska? =)
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • Bellas7

Meh84 :) bara på och jaga :)

Jag tar älsprutan i morgon så får inte äl från på mån men hade bryt på gubben i går som inte klarade av myset för han hade fått en öl för mycket, jag var livrädd att vi missat chansen ushh i kväll ska jag bara släppa det och ta det lugnt,varit på massage och fått bra behandling så ikväll handlar det om mys bara :)

Vi bestämde igår att funkar det inte till efter sommaren så tar vi ivf och det känns bra :)

Det e sommar i luften idag KRAMMM

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-04-09 18:26:02 följande:

Jag tar älsprutan i morgon så får inte äl från på mån men hade bryt på gubben i går som inte klarade av myset för han hade fått en öl för mycket, jag var livrädd att vi missat chansen ushh i kväll ska jag bara släppa det och ta det lugnt,varit på massage och fått bra behandling så ikväll handlar det om mys bara :)

Vi bestämde igår att funkar det inte till efter sommaren så tar vi ivf och det känns bra :)

Mys på! Får man kopiera det där schemat sen? :)
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • got2b
    Bellas7 skrev 2011-04-09 18:26:02 följande:

Ha en riktigt mysig kväll nu då! Glad
  • SoMa72

Håller med... Telgebo, jag hoppas verkligen att du inte sprider elakheter i den här tråden o speciellt inte när det gäller MCT!!!

• SoMa72

För övrigt hoppas jag att ni alla, fina, goa tjejer har haft en jättebra dag! Jag o maken har firat min 39-årsdag hos mina päron... Tänk er, 39 år o fortf barnlös :-/

Puss på er alla och återigen, vi behöver INTE personangrepp här!!!

• FruW

Grattis SoMa hoppas du haft en härlig födelsedag!! Jag förstår att det känns jobbigt!! Jag hoppas du inte behöver fira fler födelsedagar utan barn!!

Stor kram till dig

• SoMa72

Tack gullegumman! Det hoppas jag med, tur att jag känner mig mkt yngre iaf... Snart ska vi alla plussa i den här tråden!

Kram tillbaka!

• MCT79
    SoMa72 skrev 2011-04-09 19:17:33 följande:
    För övrigt hoppas jag att ni alla, fina, goa tjejer har haft en jättebra dag! Jag o maken har firat min 39-årsdag hos mina päron... Tänk er, 39 år o fortf barnlös :-/

Puss på er alla och återigen, vi behöver INTE personangrepp här!!!
    Ohhh grattis på din dag!! Hoppas den har varit fin och att du haft lite vårväder... nu är det vår och då gror det överallt snart ska du se! <3
  • MissT
    MCT79 skrev 2011-04-09 18:05:39 följande:
    You go! Jag har förhandlat mig till en liggning i morgon.. hahah! eller kanske ikväll, vem vet.. ;) ... sysslar med nästan otillåtna metoder här hemma nu, stryker mig mot honom, drar med handen över "min" kompis när jag går förbi, har urringat, är allmänt kramig..
    Å vi är två som är HELT överens om jag säger så! Cool

Muahhhaha! Oskyldig
    Hahaha Inte kan väl mannen din stå emot det.............hoppas att du/ni får till det i kväll eller i morgon. Min man är sjuk här hemma och blev riktigt glad när jag var på gyn i torsdags och läkaren sa att det dröjer 4-7 dagar till ÄL. -Åhh då får jag tid att vila upp mig var hans kommentar  
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3