• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MissT
    FruW skrev 2011-04-09 18:14:01 följande:
    Jag håller med leaeva, MCT du o resten av tråden betyder mkt för mig, stöttar, peppar o förstår! Ett sådant påhopp på någon av er som det i plustråden gör ont i mig, som om det var jag själv som blev angripen.. ett sådant påhopp är inte okej!!!!!!

Stor kram från mig
    Jag håller fullständigt med jag också!
    Tycker om er alla och ert stöd här i tråden.

Ha en riktigt mysig lördagkväll allihopa {#emotions_dlg.flower}
  • MissT
    SoMa72 skrev 2011-04-09 19:17:33 följande:
    För övrigt hoppas jag att ni alla, fina, goa tjejer har haft en jättebra dag! Jag o maken har firat min 39-årsdag hos mina päron... Tänk er, 39 år o fortf barnlös :-/

Puss på er alla och återigen, vi behöver INTE personangrepp här!!!
    Stort grattis på födelsedagen!

Ha en riktigt mysig födelsedagskväll {#emotions_dlg.flower}
    Hoppas verkligen att det blir ditt år nu (ditt födelsedagsår att få en liten bebis)

skickar en födelsedagskram från mig
  • Dag och natt

SoMa72: Grattis i efterskott!!

Hoppas det har gått bra för alla som har haft ÄL nu Glad

Men jisses, har läst både i den här tråden och granntråden idag och förstått att det varit tjafs i helgen. Det är så tråkigt att se! Fina MCT- du har mitt stöd! Jag har inte sett alla inlägg men personangrepp ska ingen behöva tåla. Vad roligt du skriver förresten angående åktur med maken och att han helt plötsligt ville lyda läkaren! Jag skrattade mig dubbelvikt! Skrattande

Nu ska jag och sambon ut och gå. Ha en trevlig söndag alla fina vänner Solig

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • SoMa72

Tack för alla grattis!

Såg att personen i fråga verkar tagit bort sitt nick nu, bra! Sånt där orkas inte med o accepteras inte heller!

Härligt väder idag!

Hoppas alla får en supersöndag!
    Kram

• MCT79
    Dag och natt skrev 2011-04-10 10:39:49 följande:
    SoMa72: Grattis i efterskott!!

Hoppas det har gått bra för alla som har haft ÄL nu Glad

Men jisses, har läst både i den här tråden och granntråden idag och förstått att det varit tjafs i helgen. Det är så tråkigt att se! Fina MCT- du har mitt stöd! Jag har inte sett alla inlägg men personangrepp ska ingen behöva tåla. Vad roligt du skriver förresten angående åktur med maken och att han helt plötsligt ville lyda läkaren! Jag skrattade mig dubbelvikt! Skrattande

Nu ska jag och sambon ut och gå. Ha en trevlig söndag alla fina vänner Solig
    Tack fina du!  Det blev inget nöjesåka, han somnade! dammit!

Jo de har rensat bort allt som skrevs.. utom nått av mina inlägg.. sammanfattningsvis så ansåg hon att jag var avundsjuk på henne och jag svarade att jag inte hade något att vara avundsjuk på varpå hon sa att jag ljög och att jag var avis på hennes pågående graviditet. Gjorde lite ont och fick mig se rött så jag sopade tillbaka en del... kan om jag blir arg..

Oh well.. idag är en ny dag och idag SKA jag nöjesåka!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • Dag och natt

Oj! Åh det förstår jag, jag hade också blivit skogsgalen! Det är över mitt förstånd hur man kan säga såna saker. Vi har ju alla gått igenom hemskheter och ska värna och ta hand om varandra i trådarna och det verkar inte hon ha förstått. Snacka om att leva i sin egen lilla bubbla!

Men det låter bra med en åktur idag!! Haha hoppas han håller sig vaken bara Skrattande

Vi var ute och gick nu, superskönt väder, blåser lite men solen är underbar - och farlig för oss skandinaver just nu enligt tidningarna! Så ta hand om er skandinaver och sitt inte ute i solen för länge! Glad Visst är det typiskt att när vi efter en lång mörk vinter väl får njuta av vårens värme och ljus så är den farlig också. 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Äntligen har jag fått hem sambon! Så nu blir det nog lite nöjesåka för mig med idag, hihi ;)

• pixerpie

Hej härliga gänget!

Jag har haft besök av släkten och blivit lite ompysslad... I övrigt inte orkat läsa eller skriva något här... Eftersom jag SNART BLIR VANSINNG på min kropp... Dag 43 idag, 7 veckor sedan senaste mens, och INGET plus... Blä för kroppar som inte sköter sig!

Ha en skön kväll!

• Lofot

Nu är äl över och nu börjar en lång väntan...

Vad härligt att våren är här nu. Eller hur?!  Glad

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3