• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar

SoMa: Klart den kommer stanna då! :) Du kanske bara är låghormonare och får vänta massa veckor på ett starkt plus?

Leava: Härligt att det går framåt, superstarkt nu ju! :D

• Bellas7

Mimmi jag har endo och hat haft det i många år, har gjort fem operationer då jag har haft för ont. Be om en utredning och kolla det. Jag fick för åtta år sedan en behandling där jag under tre månader blev nerplockad till klimateriet för annars skulle jag inte kunna bli gravid
    Jag hade hemskt ont vid mens oxå :(

• FruW

Blä, satt o läste om det på webben, skitsjukdom!! Brukar dom kunna se det vid vanliga VUL - har ju gjort flera stycken o "allt har sett så fint ut"...

För jäkligt att ni har drabbats av detta!! Vet ni hur det påverkar möjligheten att bli förälder??

Diklofenac har jag med, men tyckte inte att de hjälpte, har fått en starkare tablett, kommer inte ihåg namnet på den, men jobba o köra bil bör jag nog ej..

Jag har ibs med, men känner nästan bara av den vid mensen, så svårt att veta vad det är som spökar..

• LisaVäntar

Det är väldigt olika hur det påverkar, jag har nog en lindrigare sort.. På mig har de bara gått på symtomen, kollar man inte med titthål om det ska utredas?

• Dag och natt

Trevlig skärtorsdag till er alla!

Fint att testerna blivit starkare leaeva, du ska se att det blir det för dig också SoMa för jag håller alla tummar jag har för er nu! Glad 
    Kram!! 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Lofot

Kul Leaveva!  Grattis!

Själv så är det BIM här runt dagarna och har gjort tester men de visar ingentnig så troligtvis ville det sig inte den här gången. :(

• Bellas7
    Lofot skrev 2011-04-22 05:55:12 följande:
    Kul Leaveva!  Grattis!

Själv så är det BIM här runt dagarna och har gjort tester men de visar ingentnig så troligtvis ville det sig inte den här gången. :(
    men du har flera dagar till bim gumman och det kan visst och ska bli plus

SoMa hur har det gått ?? hoppas sååå

I dag så var mina test starkare och clearblue hade ökat dubbelt så vem vet det kanske funkar denna gång men jag vet inte än men jag är så glad nu hoppas hoppas hoppas ju vet itne om jag pallar missfall nr 6 på sex månader.
  • got2b
    Bellas7 skrev 2011-04-22 08:53:09 följande:
    meh84 hur har det gåttmed ditt test?? hoppas Hjärta
    Det går inte bra... Rynkar på näsan Så vitt det bara kan bli. Så går och väntar på att mensen ska komma så jag kan gråta en skvätt och sen gå vidare och hoppas på nästa månad..
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3