• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • got2b
    Bellas7 skrev 2011-04-22 09:16:33 följande:
    Meh84 Så länge inte tanten kommer kan det gå bra :) hoppas gumman
    Hoppas hon håller sig borta tills söndag i alla fall. Fullt upp både idag o imorgon så slipper gärna då.

Försök nu njuta av ditt plus!!!
  • SoMa72

Härligt leaeva!
    Meh, ditt plus kommer, ingen mens för dig nu!
    Nix, har inte stigit. Jäkla skit!!! Är inte helt borta än heller o har inte börjat blöda än, vad är detta??! Snyft

Kram på er!

• SoMa72

Ja, jag vill med, men det verkar ju inte gå så bra... Gaah! Kan inte pluset ta och försvinna nu när det ändå inte ökar???

• FruW

Heja SoMa jag tror på dig, är bara en liten segis, snart är testet starkt o fint!! Kram på dig

• MissT

Åhhh SoMa hoppas så att hcg'n bara är lite seg i dig kropp och att kommer stiga så att plusset blir starkare.Tänker på dig och håller tummarna för dig. Stor kram

• LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-04-22 12:45:41 följande:
    Ja, jag vill med, men det verkar ju inte gå så bra... Gaah! Kan inte pluset ta och försvinna nu när det ändå inte ökar???
    Kan du inte få lov o kolla blod-hcg istället? Hade väl känts skönt bara att få veta, slippa försöka tolka otydliga hemmatest o så..?
  • Dag och natt

Svarar här mimmi, tack! Solig Det kan väl nästan inte bli mer romantiskt än att förlova sig i kärlekens huvudstad Paris i nån mysig park som jag tror att det får bli! Hjärta Glad
    Hur mår du annars? Kram!

Jag hoppas ända nedifrån mina tår att dina tester blir starkare SoMa! Kram! 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3