• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Tack söta havsklippan!! Paris låter underbart!!

NU mår jag äntligen bra, haft rejäöt ont i 3 dagar, hatar det!! Idag har vi njutit av solen, slitit som djur i trädgården ( håller på att bygga altan) nu grillat o druckit lite rose' så nu är allt bra ;)

Hur mår du själv!!

• Dag och natt

Åh vad jobbigt att du hade ont så länge mimmi! Hoppas att det blir fint i trädgården nu då, härligt med altan! Jag planterade om lite blommor som växt i några veckor. Såg att en sorts solrosor blir 180 cm hög så de kan jag ju inte plantera i mina vanliga blomlådor haha! Så jag måste skaffa nåt annat att plantera dom i... och det är ju inte lite frön som blev sådda heller, det är ju jättemånga... men balkongen blir inte större för det haha! Skrattande

Vi var till minneslunden idag, Barnkullen på Danderyds kyrka. Tog några bilder på hur det ser ut där. Började storgråta så fort vi kom fram till minneslunden. Det var jättejobbigt men det känns skönt att vi har fått vara där nu. Planterade en blomma och tände ljus för vår lilla tjej. Jag vet att hon har det bra där, bland sina lekkompisar, även fast jag hade själviska tankar på att ta henne med därifrån om jag hade kunnat... Det var så fint där... en massa nallebjörnar och stenar med namn och hälsningar på... Här är en bild därifrån:

Mitt älskade lilla hjärta... *sakna*
    Kram på er! 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • got2b

Brun flytning och mensvärk.. Verkar som den kommer imorgon ändå. Vill inte!

• SoMa72

Nej Meh, hoppas det är falskt alarm bara... Men om det inte är det, så gör jag nog dig sällskap, pluset lyste med sin frånvaro imorse.

• FruW

Nej SoMa jag hoppas det var ett tillfälligt fel!!!

• Bev

Önskar alla fina tjejer en Glad påsk. Blåser en massa bebisbaciller över er alla!
    KRAM Bev

• SoMa72

Ja, det hoppas jag med.. Är skapligt allergisk o nu har ögonen börjat svullna, bli röda o klia järnet, drygt! Tog ett test på dagen igår o då såg det lite starkare ut, tog även ett CB som jag tyckte såg lite starkare ut än häromdagen. Undrar om progesteronen missvisar på morgonen eftersom det följer med i urinen då??? Nån som vet?

• sugarrush

SoMa och meh, jävla tantskrälle, vill ju att ni ska vara gravida ju! Skickar hållna tummar för er och alla andra i tråden.

Havsklippan, jag fäller en tår när jag läser ditt inlägg. Klart att ni saknar er lilla dotter. Jag hoppas att hon snart får ett litet syskon som ni får behålla hos er. Vad fin bilden var. Kram!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3