• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bellas7

Testen blev starkare i morse och jag blev gå glad tills nu när jag gick in på toa och hade fått bruna flytningar ush jag bara gråter varför ... alltid pallar inte mer nu

• LisaVäntar

Usch, havsklippan! När förlorade ni ert barn? Vår Viggo föddes i v 22 :( Som tur är (tycker jag) bor vi granne med kyrkogården och ser minneslunden från vårt fönster, tycker det känns tryggt att han ändå är så nära oss..

• FruW

Nej leaeva :( vet hur det känns, men det behöver inte betyda mf, det är många här som har haft blödningar, o som det gått bra för.. Jag håller mina tummar stenhårt för dig!

Stor kram

• Endag

* smyger mej in på tå ...*
    Vet ej om man får vara med här ? Skäms 
    Har precis varit med om ett mf som tog mej väldigt hårt, känner att jag behöver ha utbyte och lite tankar med er som varit med om liknande , men kanske inte detta är någon tråd för mej ... har läst lite och ni kanske är ett gäng som hållt ihop ett tag ...

♥ Stolt & Lycklig mamma till Eddie ♥
  • FruW

Endag du är jättevälkommen hit!! Beklagar ditt mf, ingen borde behöva gå igenom detta!

Några av oss har hängt här lite för länge, många av tidigare deltagare hänger nu i plus efter mf- tråden, flera av dom har t o m hunnit få sina små!! :)

Några här är ganska nya med, o det är jättekul med fler deltagare!!

Finns en bim-lista här ngn stans med, skriv gärna in dig där!

Stor kram o riktigt glad påsk från mig

• MissT

SoMa, Meh och leaeva - håller tummarna stenhårt för er. Vill se er lyckas och jag vill få lite solskenshistorier här inne. Leaeva och Meh bruna flytningar behöver ju inte betyda att det är kört men jag förstår om det känns misströstande. Har också fått det i två av mina graviditeter och då har det inte gått vägen för mig men jag vet flera som lyckats trots bruna flytningar och blödningar så jag hoppas stenhårt att det är fallet för er.

Endag - beklagar missfallet men välkommen hit Här är det väldigt blandat, vissa har varit här länge och andra inte. Jag har varit med sedan feb tror jag så det är inte så jätte länge men det är en kanontråd med kanontjejer.

Tror inte att jag kommer att lyckas denna månad. BIM närmar sig och jag känner mig inte gravid alls men hoppas självklart att jag har fel.....

• SoMa72

Endag, såklart du är välkommen här! Alla är jättestöttande och bra, så vi finns här för dig. Beklagar ditt missfall och hoppas du slipper få fler.

Kram

• got2b

Ingen mens ännu, men stigande mensvärk. Så den dyker nog upp imorgon på BIM. *Suck*

Håller tummarna att det inte är nåt allvarligt leaeva!

Välkommen Endag! Jag har inte hängt här så länge. Sedan januari/februari kanske.

• SoMa72

God morgon! Blankt imorse, men fortf svagt på CB, har dock läst att de ofta ger falska svar, så nu slutar jag med progesteronet så mensen får komma! Är inte så deppad längre, har förlikat mig med situationen nu.

Ieaeva, hoppas det inte kommit nåt mer!
    Meh, håller tummarna för dig!

Kram alla!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3