• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    got2b skrev 2011-04-21 09:32:55 följande:
    Vill att alla ska lämna, inte stanna kvar här!

Inget streck idag heller.. Var ganska övertygad för nån vecka sedan att det tagit sig denna gång. Men det verkar ju inte så. Känner ingenting annorlunda nu.
    Hoppas tanten håller sig borta tills söndag i alla fall. Ska iväg på lördag och slipper gärna då.
    Ditt streck kommer, gumman! Och tanten får absolut INTE komma....
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7
    FruW skrev 2011-04-21 10:08:11 följande:
    snyggt leaeva!!! =)
    ja jag är super glad men fortfarande inte säker så ... måste vänta så ingen mens kommer ju, är på bim-4 idag.

tog ett digital oxå och det visade gravid 1-2 nu :)
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-21 09:56:44 följande:

bim -4 och mina test blev lite starkare ush så så orolig
    F-n, vad nice! Härligt att det går så fint framåt för dig!!! Hjärta
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-04-21 10:43:25 följande:
    F-n, vad nice! Härligt att det går så fint framåt för dig!!! Hjärta
    men du måste följa med, vill inte själv :(
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-21 10:44:26 följande:
    men du måste följa med, vill inte själv :(
    Jag hoppas, men tror inte det... Mina är såååååååååååååååå svaga om man jämför med dina o jag är ändå på BIM Gråter Men jag är JÄTTEGLAD för din skull! Hjärta
    ♥ ♥ ♥
  • MissT

Skönt att strecken blir starkare leaeva och jag hoppas att de blir det även för dig SoMa.
    Hejar på er och är jätte glad för er skull och jag håller tummarna så hårt jag kan för att det ska gå vägen för er båda.

Vi behöver och vill ha en massa plus här inne nu tycker jag.
    Trevlig skärtorsdag till er alla {#emotions_dlg.flower}

• FruW

SoMa, även om det är svårt, försök att inte jämföra dina tester med andras, vi är ju alla unika individer, o det kan se så olika ut.. Något är där iallafall o ger plus på dina tester, du ska se att testerna inom några dagar är jättestarka o fina!! Tror på dig vännen!

Måste få beklaga mig lite... Mensvärk from hell idag!! Har tagit 2 av mina starka tabletter, känner att de påverkar mig, blir lite dimmig i huvudet, men tar inte så mkt på smärtan som jag hade hoppats. Eller så gör dom det, vågar inte tänka på hur ont jag hade haft om jag inte haft dom! Vetekudde på magen hjälper en del.. Kärleken har åkt för att köpa ett elektriskt värmebälte, då tyngden av vetekudden på magen ger smärta i sig..

Hatar det här!! Funderar på att be gyn kolla efter endomitrios nästa gång jag är där, i juni.. Någon av er som har erfarenhet av denna sjukdom?? Är orolig för att det är det jag har =(

• LisaVäntar
    FruW skrev 2011-04-21 13:11:32 följande:
    SoMa, även om det är svårt, försök att inte jämföra dina tester med andras, vi är ju alla unika individer, o det kan se så olika ut.. Något är där iallafall o ger plus på dina tester, du ska se att testerna inom några dagar är jättestarka o fina!! Tror på dig vännen!

Måste få beklaga mig lite... Mensvärk from hell idag!! Har tagit 2 av mina starka tabletter, känner att de påverkar mig, blir lite dimmig i huvudet, men tar inte så mkt på smärtan som jag hade hoppats. Eller så gör dom det, vågar inte tänka på hur ont jag hade haft om jag inte haft dom! Vetekudde på magen hjälper en del.. Kärleken har åkt för att köpa ett elektriskt värmebälte, då tyngden av vetekudden på magen ger smärta i sig..

Hatar det här!! Funderar på att be gyn kolla efter endomitrios nästa gång jag är där, i juni.. Någon av er som har erfarenhet av denna sjukdom?? Är orolig för att det är det jag har =(
    De tror att jag har det! Fast de vill inte utreda och joxa med det nu när vi försöker.. all smärta (har smärta även vid sex) försvann när jag blev gravid.. det är antingen graviditet, p-piller eller operation som hjälper :/ Jag satsar på graviditet och om jag någongång (hoppas, hoppas) fött ett barn så ska jag börja med piller efter det... tyvärr kan det ju påverka hur lätt man blir gravid, men vi har ju bevisligen kunnat innan, så det är bara att köra på! Diklofenac funkar bäst för mig, bättre än tramadol och sån skit man bli alldeles snurr i skallen av!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3