• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Blä SoMa! :( kan progesteronet ge falska utslag?? Skönt att du mår lite bättre!

Heja meh! När ska du testa nästa gång?

Leaeva hur har det gått? Hoppas det inte kommit ngt mer?

Har ngn med tillgång till dator lust att leta fram bim-listan o flytta den hit?

Stor kram från mig

• SoMa72

Mimmi, det tror jag inte att det kan... Undrar hur länge jag får vänta på mensen?

♥ ♥ ♥
  • MissT

Har haft kraftig mensvärk hela morgonen så nu är det väl bara att vänta på att den dyker upp.
    Suck.....det verkar inte bli den lycka som jag hade hoppast på i tråden denna månad.
    Hoppas att maj blir en bättre månad!

Stor kram till alla

• Bellas7

Mina tester har blivit lite starkare men det säger inget känns det som, tog ett digital oxå i morse oc´h det sa gravid 2-3 veckor nu så det har ökat. Så här starka tester har jag aldrig haft.

Men det har inte kommit mer brunt än och det som kom i går var som 50 öring. Men jag har inga symtom heller mer än tydlig mensvärk, inte öm i bröst eller något sådant. Jag har ont som bara den i korsryggen och det har jag haft nu i flera dagar. ush jag vet inte jag e ju på bim idag eller bim-1. Det är 14 dagar i dag sedan ägglossningssprutan. Har gråtit mig slut på tårar i allafall

• got2b
    FruW skrev 2011-04-24 08:58:37 följande:
    Blä SoMa! :( kan progesteronet ge falska utslag?? Skönt att du mår lite bättre!

Heja meh! När ska du testa nästa gång?

Leaeva hur har det gått? Hoppas det inte kommit ngt mer?

Har ngn med tillgång till dator lust att leta fram bim-listan o flytta den hit?

Stor kram från mig
    Misstänker att mensen dyker upp under dagen så jag kommer inte testa mer. Om den inte kommer så testar jag så klart. Men har ganska ont nu så det vore konstigt om den inte dyker upp..
  • FruW

Leaeva tycker det ser väldigt lovande ut!! Håller tummarna!

Ni andra - om ni inte får plus nu är ni jättevälkomna att hålla mig sällskap i maj!

• Dag och natt

LisaVäntar: Vi var tvungna att avbryta graviditeten i vecka 22. Hon tappade flera veckor i tillväxten och ja... det var mycket befarade allvarliga problem, alla har inte kunnat bekräftas av obduktionen, det enda dom vet ganska säkert är att hon skulle ha tappat mer i växten och sen planat ut helt i växten för att sen förmodligen dö i magen. Hon svälte tyvärr men de vet inte varför. Usch så tråkigt att höra att ni förlorade er son i samma vecka, de är så utvecklade då och har allt från naglar till hår vilket gör att det känns så extra orättvist.  *Stor kram*

Vad skönt att testerna blivit starkare leaeva, det bådar gott! Glad

Jag håller dig (o)gärna sällskap i maj mimmi! Jag tror inte det blev något den här månaden för oss. Men men, nu åker vi till Paris och ska bara njuta och inte tänka något mer på det!!

Stor kram till er alla och sköt om er så ses vi nästa helg igen (och då borde jag fått mensen, typ)! {#emotions_dlg.flower} 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Happiest

Leaeva. Jag fick oxå brunt i trosorna i samma mängd som dig på bim dagen och sen blev det inge mer och är nu i vecka 18 så jag håller tummarna.

• Bellas7
    Happiest skrev 2011-04-24 12:54:54 följande:
    Leaeva. Jag fick oxå brunt i trosorna i samma mängd som dig på bim dagen och sen blev det inge mer och är nu i vecka 18 så jag håller tummarna.
    ohh vad skönt att höra men efter alla dessa mf är man skitnojjig :(
  • Lusen1

Jag läser jämt den här tråden, men aldrig skrivit nåt. Det är sån otroligt fin stämning här och man blir varm i hjärtat av att kika in här. Ni hjälpte mig utan att veta det när jag fick mitt MA i september förra året. Nu är jag gravid i v.30, men är ändå här och läser varje dag. Vill skicka lite hopp till dig leaeva. Jag blödde minst 1 ggr/vecka ända fram till v.17 den här graviditeten och var livrädd varje dag. Mitt MA satt i bakhuvudet hela tiden. Men det har gått bra än så länge och jag menar bara att blod inte måste betyda mf/ma, även om man direkt tror det. Jag håller tummarna för dig och alla andra här inne! Kram på er!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3