• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Halmstadtjejjen

Hej!
    Smyger mej in här igen... Fick missfall 8 mars och har BIM den 2 maj dvs på tisdag... Vågar inte hoppas och känner inget nämnvärt än iallfall....

• Bellas7
    MissT skrev 2011-04-29 09:58:26 följande:
    Leaeva kanske jag kan haka på dig Jag fick ett svagt men dock helt synligt streck i morse.
    Kollade dock inte av testet i tid för jag trodde inte att det skulle visa något men när jag gick in i badrummet en stund snare såg jag det. Vågar inte hoppas för mycket än bara...vill se att jag kan se strecket i tid och att det blir starkare....men nu finns ju en chans i alla fall Har mått illa från och till under ett par dagar och det moler och värker rejält i magen......
    Yes yes Va skoj :) in med en bild på testet :))))

Jag har inga symtom mer än lite ont i brösten så hoppas det kommer senare :)

Vilket test använde du dig av?  Testlagrets har aldrig visat fel för mig även efter tiden :)
  • MissT
    Bellas7 skrev 2011-04-29 11:21:02 följande:
    Yes yes Va skoj :) in med en bild på testet :))))

Jag har inga symtom mer än lite ont i brösten så hoppas det kommer senare :)

Vilket test använde du dig av?  Testlagrets har aldrig visat fel för mig även efter tiden :)
    Ja...vågar mig på att vara lite glad i alla fall
    Ska ta ett till senare idag så lägger jag in sen. I morse hade det bara gått 2 timmar sedan gången innan jag var på toa så jag ska försöka samla på mig lite och kolla igen.
    Det var testlagrets sticka jag kollade med.

Dina symptom kommer säkert snart. Jag har inte ont i brösten men däremot har jag känt att de är lite knöliga.
  • SoMa72
    Leaeva kanske jag kan haka på dig Jag fick ett svagt men dock helt synligt streck i morse.
    Kollade dock inte av testet i tid för jag trodde inte att det skulle visa något men när jag gick in i badrummet en stund snare såg jag det. Vågar inte hoppas för mycket än bara...vill se att jag kan se strecket i tid och att det blir starkare....men nu finns ju en chans i alla fall Har mått illa från och till under ett par dagar och det moler och värker rejält i magen......
    Är det sant, gumman? Hurra!!!!! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • MissT
    SoMa72 skrev 2011-04-29 13:03:31 följande:
    Är det sant, gumman? Hurra!!!!! {#emotions_dlg.flower}
    Ja det verkar vara det
    Tog ett nytt test nu för att kolla att strecket syns i tid och det gör det
    Däremot är vår kamera kass så det blir nog inga bilder.
    Tänkte ta nytt test i morgon eller söndag för att se att det blir starkare.

Går runt med ett fult flin i hela ansiktet......vet att mycket kan hända men jag ska försöka njuta och ta det som det kommer.
  • FruW

Heja MissT, jag säger stort GRATTIS!!! :)

Halmstadtjej beklagar dina mf, skit att sånt ska hända! :( men du är varmt välkommen hit! Lägg gärna in dig i bim-listan.

• MissT

Tack Mimmi Hoppas så att du också får ett plus snart!

• MCT79
    Men vad är det jag läser!! WOOHOOO!! Nu håller jag tummarna stenhårt!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MissT

Tack så jätte mycket MCT och LisaVäntar Era tummar värmer och stärker.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3