• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • JoWiAn
    got2b skrev 2011-04-25 19:30:49 följande:
    Välkommen hit! Vi har setts i andra trådar.. Tråkigt att det blev ännu ett mf nu sist!
    mmmm de känns jätte jobbigt. Man tar lite förgivet att det kommer bli mf nästa gån oxå....
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-04-25 18:13:09 följande:
    MCT79 skrev 2011-04-25 15:33:05 följande:
    Hahahha! leaeva kanske har andra planer? Cool

Idag har jag trädgårdsjobbat hårt! 6 timmar har vi varit ute och jobbat intensivt med en tjugo minuters lunch... men det blir fiiiint!
    Förra året (första våren i huset) handlade mer om att rensa bort träd och buskar som var mellan 100 och döden och försöka få nån rätsida på vad som är vad.. i år vet vi mer om vad vi har och kan således planera och plantera mer!

Ni trädgårdsgalna kan ni rekommendera några trevliga perenner? Både höga och låga! Gärna i rött, rosa och vitt...
    Jag ÄLSKAR irisar! Finns ju i massa olika färger och de är så underbara! Doftlilja är ju lite joxigt, men luktar himmelrike! Sen pioner och tulpaner och allt annat klassiskt ;) Solhattar är också så underbara.. Gillar du klätterväxter så finns det ju en hel uppsjö av klematis och kaprifol, är helt tokig i klätterväxter, tur vi har en trädgård där det lämpar sig hur bra som helst ;) Vi har vildvin över hela våra uthus, så mysigt! Och rosor i mängder, men köp kontinuerligt blommande eller remonterande så du får njuta hela sommaren! :)
    Tusen tack för tipsen! Pioner älskar jag!! Ska kika på det andra med!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-04-25 19:13:11 följande:
    Ieaeva, det går bra den här gången!!!

Själv har jag börjat blöda nu o har vrålont...

Kramar
    Usch vad tråkigt... lider med dig SoMa... :((
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MissT

JoWiAn - välkommen hit, har stött på dig även i någon annan tråd. Beklagar att du fått ytterliggare ett missfall men jag hoppas att det blir tredje gången gilt för dig.
    Leaeva - jag hejar stenhårt på dig
    SoMa - så ledsen för din skull Hoppades innerligt att det skulle gå vägen den här gången för dig.

• SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-04-25 19:34:21 följande:
    mmmm de känns jätte jobbigt. Man tar lite förgivet att det kommer bli mf nästa gån oxå....
    Välkommen hit, gumman! Vi har ju oxå setts i andra trådar... Men nu ska du se att det ordnar sig nästa gång! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-04-25 19:13:11 följande:
    Ieaeva, det går bra den här gången!!!

Själv har jag börjat blöda nu o har vrålont...

Kramar
    Så ledsen för din skull :(
    Bellas7 skrev 2011-04-25 18:59:52 följande:
    JoWiAn vad skoj att du hittade hit :) detta är ett underbart gäng jag lovar :))) kram

Ego
    Bim idag ingen mens starkt plus hoppas hoppas verkligen men vågar inte räkna något förren v 7 efter vul, sen alla andra veckor får jag ta sedan Ush
    Tummar, tummar, tummar! ungefär när blir VUL?
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-25 20:36:27 följande:
    Usch vad tråkigt... lider med dig SoMa... :((
    MissT skrev 2011-04-25 20:37:09 följande:
    SoMa - så ledsen för din skull Hoppades innerligt att det skulle gå vägen den här gången för dig.
    LisaVäntar skrev 2011-04-26 14:08:20 följande:
    Så ledsen för din skull :(
    Tack finaste tjejer!  Hjärta

Hörrni, har ni hört att äl-testen kan ge utslag för att man ska ha mens? Förvånad
    ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-04-26 14:51:47 följande:
    MissT skrev 2011-04-25 20:37:09 följande:
    Tack finaste tjejer!  Hjärta

Hörrni, har ni hört att äl-testen kan ge utslag för att man ska ha mens? Förvånad
    Japp det har jag hört... jag brukar kunna få lite lite stegring före mens.. inte max dock.
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-26 14:55:30 följande:
    Japp det har jag hört... jag brukar kunna få lite lite stegring före mens.. inte max dock.
    Men snark, vad tröttsamt.... Tänkte i min enfald att jag kanske hade en 2:a ägglossning på g. Haha, att man aldrig kan ge sig! Drömmer
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-04-26 14:58:47 följande:
    Men snark, vad tröttsamt.... Tänkte i min enfald att jag kanske hade en 2:a ägglossning på g. Haha, att man aldrig kan ge sig! Drömmer
    Hej gumman kanske du får äl tidigare denna månad så fortsätt att kolla :)

Så 4+1 idag och super starka tester hmm ska kanske lägga ner testandet nu. hmm kanske men jag har ju märkt att får man svaga streck och de inte ökar så blir det mf så jag e ju testberoende. Pratade med min doktor idag som var glad för mig att mina tester var starkare denna gång och att det var en stor skillnad, jag tror faktist att det beror på mina hormontabletter jag har ätit denna gång. I allafall sa hon att hon såg fram emot att räkna hur många hjärtan jag har i min livmoder den 16 maj. HMMMMMMMM sen sa hon att jag nog inte var så nervös men hon var om där skulle vara tre haha. Jag sa att jag är tacksam om där är hjärtan som slår så jag bryr mig inte om det skulle vara tre ;) ... ( PS  SoMa du sa du tog en va...)

men det känns som det kommer vara tre tunga veckor som hänger framför mig nu med massor av torkande för leta blod osv. Jag tackade tom ja till en fest till helgen utan att tänka på att jag kanske inte borde dricka rödvin, men som sagt jag vågar ju inte räkna något just nu alls. USH

Men ni måste ju puffa fram bim tråden så jag kan följa er, vad annars ska jag göra än att hålla mina tummar och tår tills jag får se alla plussen. Krammmmm
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3