• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bellas7

MissT jag har fortfarande svårt att fatta att jag är gravid, jag har vetat om det i 9 dagar nu men det känns overkligt fortfarande. Jag har inte kommit så här långt på flera år utan att det börjar gå fel. Jag har nog testat mig med 40 test denna gång och blir lika förvånad att testen blir starkare för varje gång (har några bilder i mitt galleri)
    Kan liksom inte fatta det, har 17 dagar kvar till vul och de lär bli de längsta i mitt liv känns det som, helst när jag inte har några tydliga symton.

• MissT
    Bellas7 skrev 2011-04-29 16:06:19 följande:

MissT jag har fortfarande svårt att fatta att jag är gravid, jag har vetat om det i 9 dagar nu men det känns overkligt fortfarande. Jag har inte kommit så här långt på flera år utan att det börjar gå fel. Jag har nog testat mig med 40 test denna gång och blir lika förvånad att testen blir starkare för varje gång (har några bilder i mitt galleri)
    Kan liksom inte fatta det, har 17 dagar kvar till vul och de lär bli de längsta i mitt liv känns det som, helst när jag inte har några tydliga symton.

Förstår om det känns overkligt men dina starka test visar ju på att det är möjligt den här gången. Hoppas verkligen att vi båda får gå hela vägen. Jag har också svårt att ta in det och en del av mig vill skrika ut det till hela världen men en del vill bara gå i idé kommande veckor, åtminstone tills jag varit på vul och sett om det finns något levande där inne. Hoppas att jag också kommer få göra ett tidigt vul, ska verkligen kämpa för det om jag kommer så långt. 
  • MissT
    pixerpie skrev 2011-04-29 18:16:16 följande:
    Grattis MissT!
    Njut!! Ha en fin helg!!
    Kram!

Tack
    Ska verkligen försöka njuta.
    Ha en fin helg du också. Kram

• MissT
    JoWiAn skrev 2011-04-29 18:35:44 följande:
    grattis misst!
    Tack
  • Endag
    MissT skrev 2011-04-29 15:06:22 följande:
    Tack så jätte mycket MCT och LisaVäntar Era tummar värmer och stärker.
    Grattis!!!
    ♥ Stolt & Lycklig mamma till Eddie ♥
  • Endag

Jag har en fundering/ fråga ...
    Hade ju mitt mf för 2 v och 1 dag sedan, nu känner jag av min ÄL värk så jag gissar på att det är ÄL nu .... ... vågar man försöka igen tror ni el borde man vänta? ......

♥ Stolt & Lycklig mamma till Eddie ♥
  • MCT79
    Endag skrev 2011-04-29 18:57:23 följande:
    Jag har en fundering/ fråga ...
    Hade ju mitt mf för 2 v och 1 dag sedan, nu känner jag av min ÄL värk så jag gissar på att det är ÄL nu .... ... vågar man försöka igen tror ni el borde man vänta? ......
    Kör på! Livet är för kort för att vänta!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MissT

Endag - tack så mycket och jag säger som MCT, kör på om ni känner att ni vill och orkar.
    Har du redan ÄL så är säkert kroppen redo på nytt. Lycka till!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3