FruW skrev 2011-04-30 20:08:58 följande:
Lisa, hur var urinet när du testade? Testade du ungefär vid samma tidpunkt? Jag har precis börjat testa igen efter ett långt uppehåll från äl-test, använder mig av testlagrets stickor så bara dom jag har koll på. Av alla månader jag testade hade jag utslag alla gånger utom en, men det är ju normalt att inte ha äl varje månad..
Har testat att stämma av stickorna med cb digital, tycker cb är känsligare, o man behöver ju inte tolka resultatet heller, men för mig stämde testerna bra med varann, men man får nog va hård med att teststräcket ska va lika starkt som kontrollstrecket..
Hur ligger du till i cykeln? Borde du ha äl nu? Har hört att man kan få halvstarka utslag på testen även utanför äl.. Prova att testa några dagar till, kanske får du utslag.. Glöm inte sexa, är ju det som ger resultat ;)
Lite ego- känns som om det aldrig kommer bli bebis för mig, känns såå fruktansvärt avlägset :( som om alla andra bara blir gravida hela tiden, medan vi kämpar o kämpar utan resultat :(
när ger man upp??
Hade hållt mig i typ 4 timmar, är på dag 17, och har haft ganska regelbunden mens på 28-30 dagar, så borde ju ha haft! Testat sedan dag 11 två gånger, en runt lunch och sen en gång sen eftermiddag/tidig kväll.. Jadå, sexande prioriteras, kommer hem från jobbet och vill bara stupa i säng, men vi klämmer in en liten rendez-vous ;) Haft sex varje dag, med något uppehåll på en dag sedan precis efter mensen, så även om ÄL inte hittas på stickor så borde simmarna hitta om det finns något ägg att hitta ;) Testlagrets jag använder också förresten!
Förstår dig, känner mig redan nu hopplös och vi har bara försökt 2 ggr sedan vi förlorade Viggo.. men det tog drygt ett år att bli med honom, det som sitter i antar jag.. Hur länge har du väntat?