• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Natur

jag är i vecka 11 och tiden sniglar sig fram, ska på vul den 16 maj har då gått 12 fulla veckor, ser det fint ut då ska kan man väl pusta ut lite men som däe känns nu så är det oroligt, hade ju mitt senaste ma i vecka 12. Men vi håller tummarna, nån gång ska det gå bra och det kan ju vara denna gång. Styrke kramar till alla som kämpar längtar o väntar!

• MCT79

Vafan jag blöder IGEN nu!?!?!?  Skrikandes  Gråter

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-05-03 15:33:21 följande:
    Vafan jag blöder IGEN nu!?!?!?  Skrikandes  Gråter
    Men gumman? Förvånad Rynkar på näsan Vad är det för skitkroppar vi har? Jag fick oxå så, slutade blöda i fredags, sen började det i söndags igen eller nåt sånt....
    ♥ ♥ ♥
  • JoWiAn
    Bellas7 skrev 2011-05-03 09:15:31 följande:

hej alla hur är det med er? JoWiAn har mensen kommit? Ohh det är ju tio dagar till mimmis bim, jag vill ju tiden ska gå fort nu så ni alla kan få plus.

igår tog jag ett digitalt test på kvällen och gissa om jag var nervös,,, sist jag tog ett digitalt i v 6 kom det upp gravid 1-2 och veckan efter började jag blöda. jag vågade inte titta och mina händer skakade.. Men gubben doppade testet i kisset och ca 30 sekunder sa han att jag var löjlig och gav mig testet. Där stod 3+ helt sjukt efter 7 månaders hormonbehandling så verkar det positivt

kram

Naj ingen mens... Men tror jag har Äl på ingång. Så sexar på varannan dag nu
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-05-03 16:08:59 följande:
    Men gumman? Förvånad Rynkar på näsan Vad är det för skitkroppar vi har? Jag fick oxå så, slutade blöda i fredags, sen började det i söndags igen eller nåt sånt....
    Jag bliiiir så tröööööött!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MissT

Nej men ....MCT och SoMa.....hoppas och håller tummarna för att det slutar blöda snart och att det blir ordning på era kroppar. Förstår om ni blir/är trötta och jag hoppas innerligt att det ska räta upp sig och att ni snart är gravida igen. Tänker på er och skickar stärkande kramar

• Dag och natt

Åh vad tröttsamt MCT och SoMa. Hoppas att det blir ordning på era kroppar snart. Hjärta

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Bellas7

Hoppas oxå på att det får vara nog nu, ni ska ju ha pluss på Stickan flickor :)

• got2b

Har inte så mycket att skriva för tillfället, därför är jag tyst. Men läser varje dag.
    Bestämt mig för att bara testa nån enstaka dag nu innan äl. Orkar inte hålla på varenda dag. Tror äl är på måndag.
    Blev sjukt deppig efter att mensen kom nu sist. Nära att ge upp faktiskt. Jag hoppas innerligt att det blir något snart! Annars dags för utredning..

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3