• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • got2b

Lovar att inte lämna tillbaka det! Håller utkik i brevlådan Glad
    Sov så gott! Själv är man väl vaken några timmar till..

• Lofot

men men men... på mina har de gett utslag. Skäms Men iofs har jag inte testat med något annat förutmon Clearblue och den visar ju glad gubbe. Vad dumt om de är så dåliga!

Nu har iaf äl varit för denna gången och jag testade redan idag... Men såklart syns det ingenting. Det tog sig nog inte denna gången heller Gråter

• SoMa72
    Lofot skrev 2011-05-12 05:23:06 följande:
    men men men... på mina har de gett utslag. Skäms Men iofs har jag inte testat med något annat förutmon Clearblue och den visar ju glad gubbe. Vad dumt om de är så dåliga!

Nu har iaf äl varit för denna gången och jag testade redan idag... Men såklart syns det ingenting. Det tog sig nog inte denna gången heller Gråter
    Men gumman, om du hade jättestarkt utslag 08 maj, så släppte ägget som tidigast 09 maj, det är ju bara 3 dagar sen, du kan omöjligt få annat än negativt så tidigt... Se så, nu ser vi framåt. {#emotions_dlg.flower} du bör väl ha BIM runt 23:e maj? Så kanske att det går att se nåt ca fyra dagar innan, men väldigt ovanligt att se tidigare än så.

Kram på dig!
    ♥ ♥ ♥
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-05-12 13:45:47 följande:
    Men gumman, om du hade jättestarkt utslag 08 maj, så släppte ägget som tidigast 09 maj, det är ju bara 3 dagar sen, du kan omöjligt få annat än negativt så tidigt... Se så, nu ser vi framåt. {#emotions_dlg.flower} du bör väl ha BIM runt 23:e maj? Så kanske att det går att se nåt ca fyra dagar innan, men väldigt ovanligt att se tidigare än så.

Kram på dig!
    Haha, tom hetsigare än mig ;) Jag är BIM-2, så snövita tester som det bara kan bli.. Någon som haft så och sen trots allt plussat? *snälla, snälla...*
  • MCT79

mina svaga svaga streck blir ännu svagare så det blev nog ingen äl nu.... blääääää... men vis från januari myser vi på så länge vi orkar..

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-05-12 14:51:29 följande:
    Haha, tom hetsigare än mig ;) Jag är BIM-2, så snövita tester som det bara kan bli.. Någon som haft så och sen trots allt plussat? *snälla, snälla...*
    Jag har haft tokvitt tills jag plussat på BIM+1, så hav förtröstan...
    MCT79 skrev 2011-05-12 15:01:28 följande:
    mina svaga svaga streck blir ännu svagare så det blev nog ingen äl nu.... blääääää... men vis från januari myser vi på så länge vi orkar..
    Var de svagare än mina äl-test? Ja, kör på bara! Demon
    ♥ ♥ ♥
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-05-12 15:13:36 följande:
    Jag har haft tokvitt tills jag plussat på BIM+1, så hav förtröstan...
    MCT79 skrev 2011-05-12 15:01:28 följande:
    Var de svagare än mina äl-test? Ja, kör på bara! Demon
    Usch vad jag hoppas!!! Hehe, snart är mina gravtest slut och jag har inte ens BIM än :D
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-05-12 15:47:12 följande:
    Usch vad jag hoppas!!! Hehe, snart är mina gravtest slut och jag har inte ens BIM än :D
    Håller tummarna stenhårt! Beställ fler, Testlagrets är ju billiga o bra tycker jag
    ♥ ♥ ♥
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-05-12 16:04:03 följande:
    Håller tummarna stenhårt! Beställ fler, Testlagrets är ju billiga o bra tycker jag
    Tänkte jag skulle sluta beställa gravtest, hålla mig till ÄL-test och sen köpa gravtest på apoteket när BIM både har kommit och passerat och göra det lite svårare för mig att toktesta hela tiden ;)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3