• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-05-12 16:06:12 följande:
    Tänkte jag skulle sluta beställa gravtest, hålla mig till ÄL-test och sen köpa gravtest på apoteket när BIM både har kommit och passerat och göra det lite svårare för mig att toktesta hela tiden ;)
    Det låter imponerande, heja dig! Önskar jag oxå kunde göra så, men jag måste ju hålla koll så jag vet om jag ska börja med Progesteron osv eller ej....
    ♥ ♥ ♥
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-05-12 16:36:11 följande:
    Det låter imponerande, heja dig! Önskar jag oxå kunde göra så, men jag måste ju hålla koll så jag vet om jag ska börja med Progesteron osv eller ej....
    Klart :) Jag hoppas det kommer funka, har 3 test hemma, förhoppningsvis räcker de till antinget ett plus eller en mens, sen nästa period ska jag verkligen försöka det.. Man blir ju så jävkla besviken varje gång det blir vitt, vitt, vitt..
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-05-12 16:50:14 följande:
    Klart :) Jag hoppas det kommer funka, har 3 test hemma, förhoppningsvis räcker de till antinget ett plus eller en mens, sen nästa period ska jag verkligen försöka det.. Man blir ju så jävkla besviken varje gång det blir vitt, vitt, vitt..
    Ja, det är så drygt! Vissa funkar det för på första försöket, lätt graviditet och ut pluppar ungen sen när den ska. Det är orättvist ibland...
    ♥ ♥ ♥
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-05-12 16:56:53 följande:
    Ja, det är så drygt! Vissa funkar det för på första försöket, lätt graviditet och ut pluppar ungen sen när den ska. Det är orättvist ibland...
    Ja!! Blir så bitter på min kompis.. hon har alltid sagt att hon vill ha barn innan hon blir 25, när hon var 24 1/2 hade hon sex med en kille EN gång utan kådis och blir gravid, perfekt graviditet och föder 3 månader efter sin 25-årsdag.. Han ställer upp och har varit en hyfsat duktig pappa.. WTF?? Själv är man duktig, utbildar sig, gifter sig, köper hus i ett bra-att-ha-barn-område, men inte fan hjälper det! Blir en ängel o sen inget mer liksom..
  • Lofot
    SoMa72 skrev 2011-05-12 13:45:47 följande:
    Men gumman, om du hade jättestarkt utslag 08 maj, så släppte ägget som tidigast 09 maj, det är ju bara 3 dagar sen, du kan omöjligt få annat än negativt så tidigt... Se så, nu ser vi framåt. {#emotions_dlg.flower} du bör väl ha BIM runt 23:e maj? Så kanske att det går att se nåt ca fyra dagar innan, men väldigt ovanligt att se tidigare än så.

Kram på dig!
    Åh ja. Jag hoppas :)
  • Lofot
    SoMa72 skrev 2011-05-12 16:56:53 följande:
    Vissa kan bara vifta med trosorna för att bli med barn :)
    Sån tur har inte jag.
    Men alla här inne kommer få barn snart! Det tror jag!
  • JoWiAn
    LisaVäntar skrev 2011-05-12 16:06:12 följande:
    Tänkte jag skulle sluta beställa gravtest, hålla mig till ÄL-test och sen köpa gravtest på apoteket när BIM både har kommit och passerat och göra det lite svårare för mig att toktesta hela tiden ;)
    Jag har oxå intalat mig själv att inte tok testa. Är ju på dag 41 idag och inte testat än... Tänkte vänta till den 23/5 och testa. Tror jag har ÄL nu men vet inte så senast den 23 borde jag ju ha mens.
  • JoWiAn
    Lofot skrev 2011-05-12 17:58:53 följande:
    Vissa kan bara vifta med trosorna för att bli med barn :)
    Sån tur har inte jag.
    Men alla här inne kommer få barn snart! Det tror jag!
    Ja de får vi ju hoppas på!!!!
  • MCT79

Gah! Mina ältester började ju stegra lite och nu ingenting... vafan!? Jag vill ha min ÄL NU!!!

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-05-12 20:22:42 följande:
    Gah! Mina ältester började ju stegra lite och nu ingenting... vafan!? Jag vill ha min ÄL NU!!!
    Va fan... Sån tycker vi inte om!!!!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3