• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79

Jag har ilningar över äggstockarna och molvärk över livmodern..... kollat bakåt och det har jag haft två månader när jag plussat och en månad när jag inte plussade....

*trumvirvel*

Det är bara att kämpa på!
  • MissT

Håller tummarna MCT Jag hade rejäl molvärk från 5 dagar innan jag plussade och har det fortfarande från o till.

• JoWiAn
    SoMa72 skrev 2011-06-13 12:51:10 följande:
    Tjohooooooooooooo, nu har jag fått OK på Pergo! Solig Ska dessutom börja ta dem redan imorgon, hurra!!!!! Hoppas att detta hjälper nu... Drömmer

Kram på er finisar! Hjärta
    Härligt!!!!
  • JoWiAn
    Bellas7 skrev 2011-06-13 18:53:11 följande:
    Haha ja det tycker jag :) nu ska vi ha trillingar allihopa allihopa allihopa

Inte jag tack!!!! Räcker med en liten här.

Varit iväg med jobb 2 dagar. Brukar ha tunt slem 2 dagar men nu är jag inne på dag 4. Hmmm-. Vi fortsätter med vårt varannan dag så missar vi inget

• FruW

Heja MCT, jag håller tummarna!

Ni som käkar pergo, vad känner ni av? Själv är jag ju bara på dag 3 med tabletter, det enda jag har mörkt av är vallningar.. Vaknade i natt o var supervarm! Men har inte känt ngt i tjejmagen ännu, när började ni göra det? Lite orolig för att det betyder att det inte funkar för mig...

Beställde massa äl- o gravtest i söndags från testlagret, låg i brevlådan i dag, här ska testas!! :D

Ni som käkar pergo, när börjar ni testa för äl?

• Pancakes

Mct, håller tummarna stenhårt för dig nu! Kram

• Lofot

Håller också tummarna MCT79!

Själv så känner jag nog ingenting. Iofs är det bara 7 dagar sedan äl. Men ändå...
    Visualiserar att jag snart kommer stå där med en jättemage jag också. Hoppas!

Hoppas vi alla kommer det snart!

• MCT79
    FruW skrev 2011-06-14 21:44:35 följande:
    Heja MCT, jag håller tummarna!

Ni som käkar pergo, vad känner ni av? Själv är jag ju bara på dag 3 med tabletter, det enda jag har mörkt av är vallningar.. Vaknade i natt o var supervarm! Men har inte känt ngt i tjejmagen ännu, när började ni göra det? Lite orolig för att det betyder att det inte funkar för mig...

Beställde massa äl- o gravtest i söndags från testlagret, låg i brevlådan i dag, här ska testas!! :D

Ni som käkar pergo, när börjar ni testa för äl?
    Jag hade lite molvärk dag 2.. sedan inget mer förrän äl, så jag tror nog att det kommer fungera på dig med!  Började med mina tester när jag tog sista pergotabletten.. för att vara säker!
  • MissT

Mimmi jag kände inte av tablretterna över huvud taget o det gick ju bra ändå så det är nog ingen fara om du inte känner såmycket. Jag fick kraftig molvärk 5 dagar innan jag fick + och sedan höll det i sig flera v och kommer nu o går. Började testa när jag tagit sista tabletten för säkerhetsskulll eftersom jag inte visste när äl skulle dyka upp.

• MCT79

Idag sa jag till en kollega (en väldigt nära) på jobbet "om jag inte visste bättre skulle  jag tro att jag var gravid...."

Hon sa "jag tror du är det"...."varför tror du det?"  "för att du tar snedsteg och måste hålla i dig när du går ned för trappen precis som i januari...." 

Tog ett test när jag kom hem...bim-5 eller möjligen bim-6 idag....

Ser ni det jag ser?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3