• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-06-12 08:25:21 följande:
    Ahh...skönt att höra att nån mer har samma "problem".... det kan ta låååång tid för min sambo att komma... och värre blir det om vi ska köra varje dag... varje dag + lååång väntan på utlösning gör inte direkt att man längtar till nästa tillfälle... det är skav både här och där på oss båda. Passar bättre med varannan då! Då funkar det bättre!
    Mannen har aldrig problem att komma annars men just när det gäller så går det helt enkelt inte. Man får lite ont av det oxå. Man är ju inte direkt upphetsad själv precis. En gång frågade jag sambon om det gick bra om jag spelade bubbeltown på mobilen under tiden det var ju mest på skämt. Han svara gör du det! vad romatiskt va? Barnet blir ju verkligen gjort av kärlek haha
  • Lofot
    JoWiAn skrev 2011-06-12 08:21:39 följande:

Nä Nä... Inte så jag menade. Ingen fara att ha det varje dag tror jag. Men det är bara nåt JAG har fått för mig Inget vetenskapligtbevisat. Funkar bäst här hemma. Mannen har lite prestationsångest när det väl gäller så varje dag hade nog aldrig gått. Produktionsapparaten hade väl varit vaken men produkten hade aldrig kommit ut om man säger så.

Jaha, okej! Glad  Ja, då är ju varannan dag jättebra.
  • Lofot
    JoWiAn skrev 2011-06-12 08:29:45 följande:
    Mannen har aldrig problem att komma annars men just när det gäller så går det helt enkelt inte. Man får lite ont av det oxå. Man är ju inte direkt upphetsad själv precis. En gång frågade jag sambon om det gick bra om jag spelade bubbeltown på mobilen under tiden det var ju mest på skämt. Han svara gör du det! vad romatiskt va? Barnet blir ju verkligen gjort av kärlek haha
    Haha!
  • FruW

Känner igen det där... I dag är det dags för första pergo-tabletten, spännande!

• JoWiAn
    FruW skrev 2011-06-12 09:31:49 följande:

Verkligen spännande!!!! Massa lycka till!

• Dag och natt

Läser men skriver inte så mycket nu. Här är också ÄL på ingång så nu är det hög tid att sätta fart... Har inte alls haft ork över för nån verkstad nu men man måste ju.
    Kram på er! 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Tack jowian!

Havsklippan skickar dig en lyckospark o en påse energi, o håller tummarna för att ni är framgångsrika i verkstan!!

En liten fråga.. Har fortfarande himla ont i ryggen, ska ringa o försöka få tid hos sjukgymnast i morgon.. Tog 2 Ipren igår, de är ju inflammationsdämpande, men kom på att det kanske är dumt att kombinera nu med pergon, vad tror ni??

• MissT

Spännande Mimmi Hoppas pergon kommer göra susen både för dig och MCT och om ni är fler som äter dem. Verkar vara många med ÄL i dagarna. Håller tummarna för många plus i tråden Havsklippan hoppas du hittar energin och orken till verkstad. Blåser massor med gravidbaciller i tråden och hoppas att det ska hjälpa till på traven. Styrke kramar till er alla!

• MCT79
    Dag och natt skrev 2011-06-12 12:05:02 följande:
    Läser men skriver inte så mycket nu. Här är också ÄL på ingång så nu är det hög tid att sätta fart... Har inte alls haft ork över för nån verkstad nu men man måste ju.
    Kram på er! 
    Känner igen det där.. "måste" känslan...  :)
    Det är bara att kämpa på!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-06-12 09:31:49 följande:
    Håller tummarna för dig!
    Det är bara att kämpa på!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3