• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72

Japp, jag får lägga in mig på BIM 08 juli istället...

God morgon alla fina!!!

• Bellas7

Hej alla goa
    En liten uppdatering från oss fyra :). Jag går in i v 12 idag alltså 11 fulla veckor helt sjukt, Jag ska på koll den 16 (sista på kliniken) och sedan efter det har jag inskrivning. Jag har fortfarande svårt att ta mig till att detta kanske funkar och när sambon sa att efter ul den 22 då vi är 12+2 ska berätta det för våra familjer ocj vänner. Ja då fick jag panik totalt. Ville skjuta på det till v 18 eller nåt men som min mage ser ut nu lär jag ha det svårt att försöka dölja det haha.

Jag hoppas verkligen att ni alla får era plus nu och hostar tydligt i tråden (hmm ni kanske inte vill bli smittade med tre) kram på er alla

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-06-13 06:53:07 följande:

Hej alla goa
    En liten uppdatering från oss fyra :). Jag går in i v 12 idag alltså 11 fulla veckor helt sjukt, Jag ska på koll den 16 (sista på kliniken) och sedan efter det har jag inskrivning. Jag har fortfarande svårt att ta mig till att detta kanske funkar och när sambon sa att efter ul den 22 då vi är 12+2 ska berätta det för våra familjer ocj vänner. Ja då fick jag panik totalt. Ville skjuta på det till v 18 eller nåt men som min mage ser ut nu lär jag ha det svårt att försöka dölja det haha.

Jag hoppas verkligen att ni alla får era plus nu och hostar tydligt i tråden (hmm ni kanske inte vill bli smittade med tre) kram på er alla

Åhhhh, härligt gumman!!!! Hjärta Grattis till v 12!

Kram
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mimmi, jag lade dig under "ny mens eller ny äl", vet inte när du har BIM...

BIM JUNI
    18 juni - Pandoras box78 (1 x, 1 mf, 2 ma, försökt sen nov 2009)
    20 juni - MCT79 (2:a försöket efter MA, 2 mf och ett X)
    25 juni -JowiAn (1 försöket efter: MF nov 10 och MF april 11.)
    25 juni- Rosen1 (5e försöket. 2 mf sep 10 och mars 11)
    30 juni- LisaVäntar (3:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)

BIM JULI
    1 juli - Havsklippan (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)
    8 juli - Decembra (10:e försöket efter MA v.17 -10, MF jan & juni -11)
    8 juli - SoMa72 (3:e försöket efter mf nr 4)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    Javisst (Totalt tre MA, senaste april 11)
    Mimmi80 (13:e försöket efter 3MF)

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84
    MissT (2MA, det senaste dec-10)
    Det är bara att kämpa på!
    ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-06-13 06:53:07 följande:

Hej alla goa

Härligt! Vad fort det har gått för dig!! Jag tyckte tiden för mig sniglade sig fram till v 12! Ohh jag skulle vilja vara en fluga på väggen när ni berättar för era familjer... först att ni är gravida.. och sen att det är TRE!  Åhhh låt mig vara med!!  <3

Jag förstår att det känns läskigt, vi berättade mkt tidigare, mest för att vi vet att vi har ett bra stöd om saker skiter sig...
  • SoMa72

Tjohooooooooooooo, nu har jag fått OK på Pergo! Solig Ska dessutom börja ta dem redan imorgon, hurra!!!!! Hoppas att detta hjälper nu... Drömmer

Kram på er finisar! Hjärta

♥ ♥ ♥
  • FruW

Härligt SoMa!! Helt ok att du flyttade ner mig, jag har varit slarvig,, ska uppdatera med nytt bim när jag har tillgång till dator..

Jag har ont i magen o är svullen! Kan väl inte va effekterna av pergon redan? Har bara tagit 2 tabletter! Är säkert bara mensen som är dum!

• MCT79
    FruW skrev 2011-06-13 12:56:36 följande:
    Härligt SoMa!! Helt ok att du flyttade ner mig, jag har varit slarvig,, ska uppdatera med nytt bim när jag har tillgång till dator..

Jag har ont i magen o är svullen! Kan väl inte va effekterna av pergon redan? Har bara tagit 2 tabletter! Är säkert bara mensen som är dum!
    jag hade också ont första dagarna... sen försvann det, kände av äl rejält, och nu molar det igen... :)
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-06-13 12:51:10 följande:
    Tjohooooooooooooo, nu har jag fått OK på Pergo! Solig Ska dessutom börja ta dem redan imorgon, hurra!!!!! Hoppas att detta hjälper nu... Drömmer

Kram på er finisar! Hjärta
    Woohooo!! Kram!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-06-13 13:34:09 följande:
    jag hade också ont första dagarna... sen försvann det, kände av äl rejält, och nu molar det igen... :)
    Vilken dag fick du äl nu efter pergon?
    FruW skrev 2011-06-13 12:56:36 följande:

Har du fått tid för vul efter avslutad pergokur?

Hörrni, vad spännande det här ska bli! Pergobebbar - here we come!
    ♥ ♥ ♥ 2012 ska bli bebisår! ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3