• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush
    Mamma till W skrev 2011-06-15 21:52:23 följande:
    Kommer in och frispelar lite...

MCT: UNDERBART! Nu har jag sett testet och ja det var ju positivt! Tänk om vi får följas åt nu! :)
    Är du också gravid Mabaja? Herregud vad härligt!
    Fjärde gången gillt?
  • HjärtatAlicia

Vad glad jag blir när jag läser om alla gravida :D Härligt tjejer!
    Själv har jag bim om 4 dagar, och testade imorse och tyckte jag såg en svag skugga.. men vet inte säkert.. :/

• FruW

FlickanFin - spännande, håller tummarna för dig!! Känns som om plussen bara dräller in, underbart!! Hoppas det håller i sig så vi juli-bimmare hinner med vi oxå!!

• sugarrush

Men åh vad kul Mabaja! Ett småsyskon redan, vad kul de barnen kommer ha ihop! Jag har två syskon tätt i ålder och oj, vad mkt skoj vi haft genom åren.

• Mabaja

Sugarrush; jag tar inte ut något i förskott- först vill jag ha starka utslag på testen och sen lite symptom. Men det skulle vara superkul om det skulle vara en till knodd på g.

• Lofot

MCT, vad underbart! Grattis så jättemycket! Håller alla tummar jag har för er nu. Glad

• Lofot

Jag är på bim-8 och testnarkoman som jag är så kunde jag ju inte låta bli...
    Men såklart negativt...och såklart kommer alla negativa tankar med det då. Men visst är det för tidigt att få plus nu för mig ändå...?

• FruW

Ja rosen jag tror det är för tidigt! Max bim -5 tror jag, men vet inte.. Håller tummarna!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3