• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • HjärtatAlicia
    MCT79 skrev 2011-06-15 13:07:23 följande:
    Idag sa jag till en kollega (en väldigt nära) på jobbet "om jag inte visste bättre skulle  jag tro att jag var gravid...."

Hon sa "jag tror du är det"...."varför tror du det?"  "för att du tar snedsteg och måste hålla i dig när du går ned för trappen precis som i januari...." 

Tog ett test när jag kom hem...bim-5 eller möjligen bim-6 idag....

Ser ni det jag ser?
    JAG SER! Ohhhhhhh =)
  • needtobreathe

Jag ser ocksåååå!!!! Yiho! Nu ska de väl för i helvete gå bra också!!!! Vi håller alla tummar Devin och jag!! Hjärta

• MCT79

sjukt svagt men å andra sida sjukt tidigt också....

har mått lite småilla, ilar över äggstockarna och idag har jag varit lite "lätthuvad"..  nu vet jag inte hur jag ska göra med crinonegelen...ska jag börja direkt ikväll??

Det är bara att kämpa på!
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-06-15 14:08:28 följande:
    sjukt svagt men å andra sida sjukt tidigt också....

har mått lite småilla, ilar över äggstockarna och idag har jag varit lite "lätthuvad"..  nu vet jag inte hur jag ska göra med crinonegelen...ska jag börja direkt ikväll??
    Ja men så starkt för o va så tidigt.. ;) Tummen upp! Ja, börja ikväll! Som sagt.. de skadar ju absolut inte o för o få ännu bättre förutsättningar så kör!
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-06-15 14:10:02 följande:
    Ja men så starkt för o va så tidigt.. ;) Tummen upp! Ja, börja ikväll! Som sagt.. de skadar ju absolut inte o för o få ännu bättre förutsättningar så kör!
    Då gör jag det.... du ligger ni inne igen? Jag börjar 13 i morgon om du vill äta nått vid 12 eller så?
  • needtobreathe
    Mct;

Mitt streck idag ser typ ut sådär, men de fastnar icke på bild.. grr.. men ja vi får se vart de leder för min del.. antingen kommer mensen eller så gör den icke de ;)
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-06-15 15:52:51 följande:
    Mct;

Mitt streck idag ser typ ut sådär, men de fastnar icke på bild.. grr.. men ja vi får se vart de leder för min del.. antingen kommer mensen eller så gör den icke de ;)
    När har du bim dÅ? har du nån susning?
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-06-15 15:56:13 följande:
    När har du bim dÅ? har du nån susning?
    Näe alltså.. jag räknade dagarna nu, Devin föddes ju 12 april, avslaget va slut 2,5 vecka senare, första mensen kom på dag 32, 14 maj.. så idag är det 33 dagar sen.. bim är väl lite svårt o säga exakt men borde va nu i dagarna iallafall.. har också ilningar över äggstockarna o molvärk i magen till o från.. har iafl haft ÄL va ja vet, inte testat men känt o haft flytningarna.. strecket som fanns där idag på rfsu testa tidigt har aldrig funnits på de innan.. de va bara på testlagrets svaaaaagt, men helt blankt på rfsu.. men icke idag..
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3