• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    FruW skrev 2011-06-15 19:41:38 följande:
    Tack va snälla ni är!

MCT - alltså, måste bara säga det här, fasen va häftigt att du plussat igen!! O vilka härliga symptom du har!! =)
    Åhhh tack snälla underbara du!! Jag önskar du kunde få ditt plus snart också! Pergo kanske är det som krävs! Nu tömmer vi den här tråden tycker jag!
    Ja jag har en massa små diffusa symtom, roligt att de stämde också och inte bara var inbillning! Nu hoppas hoppas hoppas jag bara det går vägen... men såhär tidigt har jag aldrig plussat förut... hänger kvar med er här dock..
    Jahajaaa....
  • SoMa72

Mct, grattis!!!! Vad glad jag blir!!! Nu blir det spännande att se om det är fler än ett pyre... Mimmi, vilken jättefin klänning! Du kommer vara supervacker på Din dag!

♥ ♥ ♥
  • Javisst

Stort grattis MTC!!! Tjoho!!

Vilken underbar klänning, Mimmi! Hoppas du får en oförglömlig dag! Du kanske har skrivit, men när är dagen D?

Nu har jag varit på koksaltsundersökning och allt såg bra ut, så nu vågar jag skriva in mig i BIM listan. Läkaren kunde dock inte se om jag hade haft ÄL eller inte denna månaden, så eventuellt har vi "missat" den, men jaja. Tur att det kommer fler tåg ;) Som jag sa till sambon; jäkla tur att det är så skönt att göra barn! :)

Är inte helt säker på datumet, mensen krånglade en del missfallet innan denna, men runt där någon gång hoppas jag!

BIM JUNI
    18 juni - Pandoras box78 (1 x, 1 mf, 2 ma, försökt sen nov 2009)
    20 juni - MCT79 (2:a försöket efter MA, 2 mf och ett X)
    25 juni -JowiAn (1 försöket efter: MF nov 10 och MF april 11.)
    25 juni- Rosen1 (5e försöket. 2 mf sep 10 och mars 11)
    27 juni - Javisst (1a försöket efter MA juni 10, nov 10, april 11)
    30 juni- LisaVäntar (3:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)

BIM JULI
    1 juli - Havsklippan (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)
    8 juli - Decembra (10:e försöket efter MA v.17 -10, MF jan & juni -11)
    8 juli - SoMa72 (3:e försöket efter mf nr 4)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    Mimmi80 (13:e försöket efter 3MF)

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84
    MissT (2MA, det senaste dec-10)

• pixerpie

Grattis MCT, vad spännande! Jag håller mina tummar!!! Och så tidigt, när hade du äl eg?

Mimmi! Vilken underbar klänning! Jag vill också gifta mig!! 

SoMa- tack för stödet i lördags, jag drack ett glas vin!! Gott! Kan ju ha varit sista på länge... Hoppas!!! Hur mår du?

Jag är på dag 27, testade negativt igår... , men har ju en lång cykel, så förhoppningsvis till helgen... Mått smått illa sedan i fredags och ömma bröst... Fast det är de ju alltid innan mens med... Ja, ja- som vanligt bara att vänta och se, testar på lördag igen- dag 30 har jag kunnat plussa förut!! 

KRAMAR!!  

• FruW

Tack javisst! :) 12 nov är det dags, så det är lååååångt kvar!! ;)

• HjärtatAlicia
    BIM JUNI
    18 juni - Pandoras box78 (1 x, 1 mf, 2 ma, försökt sen nov 2009)
    19 juni - flickanfin (1a försöket efter MA vecka 13-14 i mars)
    20 juni - MCT79 (2:a försöket efter MA, 2 mf och ett X)
    25 juni -JowiAn (1 försöket efter: MF nov 10 och MF april 11.)
    25 juni- Rosen1 (5e försöket. 2 mf sep 10 och mars 11)
    27 juni - Javisst (1a försöket efter MA juni 10, nov 10, april 11)
    30 juni- LisaVäntar (3:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)

BIM JULI
    1 juli - Havsklippan (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)
    8 juli - Decembra (10:e försöket efter MA v.17 -10, MF jan & juni -11)
    8 juli - SoMa72 (3:e försöket efter mf nr 4)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    Mimmi80 (13:e försöket efter 3MF)

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84
    MissT (2MA, det senaste dec-10)
  • FruW

Tack pixan!! :D

Jag håller tummarna för att du får ett snyggt plus på lördag, vore alldeles underbart!! Visst är dom där dagarna dryga när man bara går o väntar!!

I morgon tar jag sista pergon för den här gången, sen blir det bara att testa o testa..,

• MCT79
    pixerpie skrev 2011-06-15 20:39:47 följande:
    Grattis MCT, vad spännande! Jag håller mina tummar!!! Och så tidigt, när hade du äl eg?

Mimmi! Vilken underbar klänning! Jag vill också gifta mig!! 

SoMa- tack för stödet i lördags, jag drack ett glas vin!! Gott! Kan ju ha varit sista på länge... Hoppas!!! Hur mår du?

Jag är på dag 27, testade negativt igår... , men har ju en lång cykel, så förhoppningsvis till helgen... Mått smått illa sedan i fredags och ömma bröst... Fast det är de ju alltid innan mens med... Ja, ja- som vanligt bara att vänta och se, testar på lördag igen- dag 30 har jag kunnat plussa förut!! 

KRAMAR!!  
    Tack, håller tummarna stenhårt för dig nu! Ja jag har plussat tidigt... hade utslag på ältesterna den 6:e juni och jätteont på kvällen så jag antar att det släppte då...så typ äl den 7:e vilket ger mig äl+8 idag.... bim -5 eller 6....
    Jahajaaa....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3