• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bellas7

Mimmi tar du inte levaxin ? Gå in o kolla värdet för tsh om du ska göra ivf så står det på de flesta sidor vilket maxvärde på tsh. Jag hade högre värde och efter månader med tidiga mf höjde jag själv dosen och sen efter någon månad bet det ju :)

• MCT79
    SoMa72 skrev 2011-06-09 19:14:32 följande:
    En mupp?

Håhå, hade du börjat med pergo nu? Ifall det är den du mår illa av? Eller nåt annat roligare kanske
    En klassisk mupp!  Men nu var det visst kärringfan ändå... tusen kramar till dig gumman...  :(
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79

Min pergoillamående blev värre och jag har spytt halva eftermiddagen.... sambon också.. så såvida han inte har smygknaprat pergotime så har vi tagit oss en magsjuka lagom till helgen,,, toppen!

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • FruW

Usch stackars er, hoppas ni snart mår bättre!!

Leaeva, nix inget levaxin, min dr tyckte inte det behövdes.. Men ska forska lite i det o ta upp det med honom på mitt nästa besök.. Ngn som kan länka till ngt bra material om tshvärde o fertilitet?

• MissT

Stor kram till er alla här inne. MCT vad tråkigt att du mår illa av tabletterna o att ni åkt på magsjuka Hopppas att pergon kommer hjälpa dig som den gjorde för mig. SoMa fy vad tråkigt med mens Önskar att ni alla får plus snarast. Håller tummarna för er allihop. Jag var på nytt vul igår och allt såg bra ut Pyret växer som han/hon ska och hjärtat pickar för fullt. Så skönt! Hoppas att ni alla får en bra helg. Ta hand om er.

• telgebo
    FruW skrev 2011-06-10 19:53:21 följande:
    Usch stackars er, hoppas ni snart mår bättre!!

Leaeva, nix inget levaxin, min dr tyckte inte det behövdes.. Men ska forska lite i det o ta upp det med honom på mitt nästa besök.. Ngn som kan länka till ngt bra material om tshvärde o fertilitet?
    Det finns en tråd om Allt detta på allmänna rubriker under hälsa. Ens TSH ska ligga under 2,0 när man försöker bli gravid. Har själv hypothyreos och äter Levaxin och har gjort det sedan februari 2010 samt under alla mina graviditeter, totalt 4 st varav det ena var ett MA.
    Gravid v.20+4 BF 23/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • FruW

MissT härligt att allt såg bra ut! Hur mår du?

Tack Telge, ska kika där :)

Jobbigt bara då läkare verkar säga så olika!

• telgebo
    FruW skrev 2011-06-10 23:15:25 följande:
    MissT härligt att allt såg bra ut! Hur mår du?

Tack Telge, ska kika där :)

Jobbigt bara då läkare verkar säga så olika!
    Tycker ändå att det är konstigt att du inte fått Levaxin om nu dina TSH värden är för höga. Vet du vad du hade i TSH?
    Gravid v.20+4 BF 23/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • MissT

Mimmi tack Jag mår bra. Symptomen kommer o går. Lite illamående, trött, molvärk och onda bröst men det är inte så farligt.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3