• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • HjärtatAlicia

Fy vad jag är lättirritread idag :( Snäst av både sambon och dottern flera ggr idag..
    Men allt jag önskar just nu, är att mensen kommer.. eller att det kommer ett plus på stickan..

• MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-06-22 21:10:04 följande:

Fy vad jag är lättirritread idag :( Snäst av både sambon och dottern flera ggr idag..
    Men allt jag önskar just nu, är att mensen kommer.. eller att det kommer ett plus på stickan..

hoppas på plus!
    Jahajaaa....
  • SoMa72

Hoppas jag kommer ikapp dig snart, MCT... Har ju haft fyra plus på 15 mån

Vilken gullig läkare du verkar ha, härligt!

• FruW

Wow MCT, vilken läkare!!!! Härligt vännen!

Har varit ute på ridtur i skogen nu, ljuvlig sommarkväll, regnet har försvunnit o allt luktar så gott! Har lite värk i magen, så är nog äl känningar, fick ju jättestarkt utslag på testet idag, så det borde väl hänga ihop, eller va tror ni??

• Dag och natt

MCT, gud vad underbar läkare! Vad heter han (förnamn räcker)? Jag hade en sån underbar läkare jag med när vi fick abortpillrena, han skulle jag alla dagar i veckan bara vilja ha som min läkare för han var så lugn och harmonisk och medkännande. 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-06-22 21:53:59 följande:
    MCT, gud vad underbar läkare! Vad heter han (förnamn räcker)? Jag hade en sån underbar läkare jag med när vi fick abortpillrena, han skulle jag alla dagar i veckan bara vilja ha som min läkare för han var så lugn och harmonisk och medkännande. 
    Sven Eric heter han! =) Luuuuuugn, varm, erfaren....perfekt!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    FruW skrev 2011-06-22 21:42:31 följande:
    Wow MCT, vilken läkare!!!! Härligt vännen!

Har varit ute på ridtur i skogen nu, ljuvlig sommarkväll, regnet har försvunnit o allt luktar så gott! Har lite värk i magen, så är nog äl känningar, fick ju jättestarkt utslag på testet idag, så det borde väl hänga ihop, eller va tror ni??
    Gud det där lät ju underbart....ridturen alltså...  Låter mycket sannolikt att det är älsmärtor! Ihhhh!! Mys nu! =)) Eller vänta nu... helga vilodagen eller hur var det?
    Jahajaaa....
  • FruW

Japp i dag är det nono, i morgon är det dags igen! ;)

Rider du med MCT? (häst då alltså.. ;) )

• Dag och natt

Haha ok då var det inte han jag tänkte på, för mig att han jag hade hette Anders - har faktiskt glömt bort efternamnet nu för det var så längesen jag tänkte på honom. Det var så roligt för min kusin är barnmorska och har varit det på Mama Mia och andra ställen i stan. När jag träffade henne för en fika för några månader sen pratade jag om vilka läkare jag haft och då hade hon jobbat eller pluggat med den här Anders. "Jaha har han blivit gynekolog nu!, kul!" hihi. 

Har haft en äldre läkare där också innan vi började med barnverkstan men han har jag helt glömt bort vad han heter. Han var också bra. Men vad skönt att de är flera bra läkare på Danderyd som tar hand om oss. Underbart att han ringde så där! Det känns genuint och äkta på nåt sätt. 

• Dag och natt

Det är säkert ÄL mimmi
    Jag har det varje månad nuförtiden, men har läst lite och det kan komma smärtor både före, under och efter ÄL.

Jag har tråkigt ikväll, sambon är på Foo Figthers så jag är alldeles allena. Därför jag kan sitta här och chitchatta hela kvällen om jag vill. Glad 

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3